فرمانده سپاه زرندیه گفت: در پی حرکت‌های قوی و انقلابی حضرت امام(ره)، روحانیت به روشنگری مردم پرداخت و هم در پیروزی و هم تثبت انقلاب اسلامی نقش محوری و بنیادی ایفا کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۰۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در جمع طلاب حوزه علمیه کوثر شهرستان زرندیه با بیان اینکه دهه فجر انقلاب اسلامی یاد‌آور روزهای به یاد ماندنی از رشادت‌های مردمی مومن و انقلابی است، گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدت و شهامت و همراهی با علمای مجاهد و روحانیت انقلابی به ثمر نشست و امروز عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.

وی افزود: دشمن در تلاش است تا حمایتِ گسترده مردمی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را خدشه‌دار کند؛ تهاجم گسترده فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه با هدف ایجاد یأس و بدبینی در مردم طراحی شده تا مردم را دچار خستگی و کوتاه آمدن از آرمان‌های خود کند.

فرمانده ناحیه مقاومت زرندیه به ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلابی که براساس محاسبات عادی و مادی محال اندیشیده می‌شد بر مبنای دین، و ایمان مردم، به دست مردم، با رهبری یک مرجع تقلید و روحانی شاخص به پیروزی رسید تا همه بدانند اسلام سیاسی و اسلام انقلابی راه عبور از تمام بحران هاست.

سرگرد پاسدار مهجوری با تاکید بر اینکه اکنون در آستانه سی‌و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مؤمن ما قدردان نعمت عظیم حاکمیت اسلام و رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای«مدظله العالی» هستند، افزود: ملت ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه و تقویت نیروی ایمان و باور مذهبی خود مانع بزرگی را در برابر خط انحراف و نفوذ فراهم می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به سخنان جاهلانه استکبار جهانی علیه ملت رشید ایران و عصبانیت آنها از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌ی موشکی، فضایی و هسته‌ای را نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا بیان داشت و گفت: گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد‌ محکم اقتدار مردمی ایران نابود شدنی و توخالی است و شعاع انوار انقلاب اسلامی امروز در یمن، عراق، بحرین و سوریه نور افشانی می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات