با هدف ترویج فرهنگ قرآنی؛

محفل انس با قرآن در زرندیه برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور ورزشکاران نوجوان بسیجی در زرندیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۰۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محفل انس با قرآن با حضور ورزشکاران نوجوان بسیجی در زرندیه برگزار شد.

این محفل قرآنی با هدف ترویج فرهنگ و معارف علوم قرآنی و به مناسبت گرامیداشت ایام الله مبارک فجر و با حضور قاری بین المللی قرآن کریم حاج غلامرضا اسکندری، قاریان شهر زاویه و با حضور بسیجیان ورزشکار پایگاه بسیج شهدای زاویه و جمعی از فعالان قرآنی در محل سوله صالحین برگزار شد.

در این مراسم معنوی، حاج غلامرضا اسکندری حافظ کل قرآن کریم و قاری بین‌المللی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت و با تلاوت زیبا و دلنشین خود روح و جان حاضرین را با انوار طلایی آیات کلام الله مجید مانوس کردند.

پاسدار جواد سرخیل مسئول روابط عمومی سپاه زرندیه هدف از برگزاری چنین محافل قرانی را ترویج علوم قرآنی، ترویج فرهنگ و معارف علوم قرآنی و آشنایی نسل جوان با معارف علوم قرآنی دانست و گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های عظیم قرآنی و فضای آمیخته با فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع)، در ایام مبارک دهه فجر این محفل انس برنامه ریزی شد.

وی افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب، بیان خاطرات دوران انقلاب، قیاس جامعه آن روز و جامعه امروز، برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی و قرآنی در زمینه های مختلف، تبیین نقش علما و روحانیت در پیروزی انقلاب، تقویت گفتمان امام و رهبری و ... از جمله برنامه هایی است که در ایام الله فجر برگزار شده است.

گفتنی است، این مراسم نورانی با تلاش‌های پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه و مشارکت باشگاه فرهنگی ورزشی صالحین برگزار گردید و در انتها از قاریان برتر تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار