امام جمعه زرندیه گفت: ملت غیور ما 38 سال قبل انقلاب کرد و ده‌ها هزار شهید تقدیم اسلام کرد تا اسیر کشورهایی همچون آمریکا نشود.
کد خبر: ۸۸۲۲۶۰۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام ابراهیمی امام جمه زرندیه در یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان که تحت عنوان «همکلاسی آسمانی» برگزار شد ضمن گرامیداشت روزهای پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه دانش آموزان امروز ادامه دهنده راه شهدا هستند، گفت: مخلص تر و پاک تر از شهدای دانش‌آموز پیدا نمی شود؛ شهدایی که خیلی هایشان هنوز سنی نداشت با دست بردن در شناسنامه های خود توانستند در جبهه حضور پیدا کنند و جان خویش را فدای اسلام و قرآن کنند.

وی با توصیه به اینکه مرور وصیت‌نامه شهدا، هدف آن عزیزان را از حضور در جبهه‌ها بیان می‌کند، گفت: استقامت برای حفظ عزت و آبرو و دفاع از ارزش‌های دینی همان هدفی بود که مردم، در ابتدای انقلاب و در زمانی که دنیا غرق در مادیات بود و زرق و برق دنیا چشم عالم را کور کرده بود، برای آن انقلاب کردند و شهدا هم در ادامه و پیرو همین اهداف در جبهه‌ها جان عزیز خود را تقدیم کردند.

امام جمعه شهرستان زرندیه با بیان اینکه مرور تاریخ دو کشور ایران و آمریکا علت انقلاب مردم ما را در 38 سال قبل می‌رساند، گفت: ملت غیور ما 38 سال قبل انقلاب کرد و ده‌ها هزار شهید تقدیم اسلام کرد تا اسیر کشورهایی همچون آمریکا، که تاریخی پر از قتل و غارت، دزدی، نابودی بشریت دارد، نشود.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه ما نباید ذلیل کشورهایی چون آمریکا شویم، گفت: حکومت پهلوی آنقدر به آمریکا دل بسته بود که به دستور آنها حضرت امام را سال‌ها تبعید کرد ولی حضرت امام خمینی(ره) با تحمل این سختی‌ها درسی بزرگ به ملت شریف ایران داد، اینکه ملت ما نباید اسیر آمریکایی‌ها شود.

وی افزود: تعالیم دینی بود که این قدرت را به امام خمینی(ره) داد تا در مقابل آمریکا یک تنه بایستد و در زمانی که نیروهای نظامی کشور اوضاع خوبی نداشت، تعدادی از مسئولین به خارج از کشور فرار کرده بودند، چند استان کشور در اشغال عراق بود و منافقان دست به ترور شخصیت های اثرگذار انقلاب زده بودند ولی با تمام این توطئه ها که هر روز علیه ملت ایران دنبال می کنند آمریکا هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد و از این پس هم هیچ غلطی نمی تواند کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات