خبرهای داغ:
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی جمعی از بانوان فرهیخته و فعالان فرهنگی اجتماعی شهرستان دامغان با حجت الاسلام والمسلمین حسینیان امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، در این نشست که به همت امور بانوان فرمانداری شهرستان دامغان در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسینیان ضمن برشمردن ویژگی‌های زن مسلمان، توجه به سیره عملی و اخلاقی اهل بیت(ع) به ویژه شخصیت‌هایی همچون حضرت زهرا(س) و زینب کبری(س) را روشنی بخش راه بانوان و سعادت آفرین برای جامعه اسلامی دانست.

امام جمعه دامغان با اشاره به نگاه بلند مرتبه اسلام به زن به عنوان اصلی‌ترین رکن خانواده و پرورش دهنده نسل آینده جامعه اسلامی، خاطر نشان کرد: علی رغم حرکت رو به افول زن در اغلب جوامع غربی به دلیل نگاه ابزاری مادی‌گرایان به این قشر از جامعه، در ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب بانوان و با اندیشه های امام و رهبری بانوان از جایگاه والایی برخوردارند؛ از این رو زنان جامعه اسلامی باید بکوشند پیشاپیش حضور ارزشمند در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، پرورش دهنده نسلی بادانش، متدین، متعهد و انقلابی، با نشاط و سلامت باشند.

فاطمه ایمانی مسئول امور بانوان فرمانداری دامغان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و توفیقات گسترده بانوان فرهیخته این شهرستان در حوزه‌های مختلف دینی، علمی، فرهنگی و اجتماعی از اجرای 30 برنامه شاخص در طول ایام الله دهه فجر از سوی کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان دامغان خبر داد.

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان دامغان، دیدار با زنان کارآفرین، همایش تحکیم بنیان خانواده، دیدار با مادران بزرگوار شهدای مدافع حرم، مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارمندان زن ادارات، جشنواره غذاهای محلی در شهرهای دامغان و دیباج و همایش سبک زندگی اسلامی را از مهمترین این برنامه‌ها برشمرد.

گفتنی است امام جمعه دامغان در پایان این نشست با تقدیم هدایایی از فعالیت‌های گسترده بانوان فرهیخته این شهرستان قدردانی کرد. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها