برای سومین سال پیاپی یادواره شهدای بمباران شهرستان قروه در 22 بهمن ماه سال 65 امروز در حسینیه شهداء ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه، در این مراسم با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  یکی از شهرهایی که مورد هجوم دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفت شهرستان قروه بود که در روزهای 11، 19 و 22 بهمن ماه سال 65 برای 3 مرتبه توسط نیروی هوایی رژیم بعث عراق مورد هجوم قرار گرفت.

 

وی افزود: تعداد شهدای بمباران شهرستان قروه 53 شهید است که از این تعداد 35 شهید مربوط به همبن بمباران های سطح شهر هستند ، 14 شهید در بمباران شهرستان همدان به شهادت رسیدند، 2 شهید مربوط به بمباران شهر سنندج و 2 شهید دیگر نیز مربوط به بمباران کرمانشاه می باشند.

 

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: در سال 57 نیز تعداد 8 نفر از خواهران و برادران ما در راه به ثمر رسیدن درخت انقلاب به شهادت رسیدند.
 
وی تصریح کرد: در سپاه پاسداران و در هر شهرستان یک روز به عنوان روز شهرستان نامگذاری شده است که روز شهرستان قروه نیز هر سال مربوط به روز 21 بهمن ماه می باشد که  یاد و خاطره شهدای بمباران این شهرستان گرامی داشته می شود.

 

شعبانی به اجرای طرح مهرولایت اشاره نمود و گفت: به منظور پاسداشت مقام شهدا ما تکریم خانواده شهدا را در دستور کار خود داریم و در قالب طرح مهر ولایت در سال جاری از 104 خانواده معظم شهدا سرکشی به عمل آمده است.

 

 

 
 
 
ارسال نظرات