معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: مردم ایران در کنار بی مهری ها و تنگناها، صحنه دفاع از انقلاب و ولایت فقیه را خالی نگذاشته و نمی گذارند.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۷۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رودبار، یادواره 30  شهید گرانقدر منطقه بلوکات شهرستان رودبار با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگر، مردم و مسئولین در مسجد باب الحوائج کوکنه برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،ضمن گرامیداشت این ایام، از بانیان برگزاری محفل با برکت یادواره شهدای بلوکات قدردانی کرد و اظهار داشت: بدون شک برگزاری چنین محفل باشکوه با هدایت شهدای عزیز بوده است.

سرهنگ بایرامی با باین اینکه مجالس شهدا، همانند مجلس ترحیم نیست، به تشریح عظمت و جایگاه یادواره های شهدا پرداخت و بیان کرد: محفل شهید، مسیر زندگی افراد تغییر می دهد.

وی ادامه داد: اغلب شهدای عزیز از قشر زجر کشیده و روستایی بودند.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به 20 بهمن ماه، مصادف با سالروز عملیات والفجر هشت در فاو و اروند، خاطرنشان کرد: رزمندگان گیلانی اولین کسانی بودن که وارد آب شده و از اروند گذشتند.

بایرامی با بیان اینکه تاسی به ائمه اطهار(ع) فتح الفتوح والفجر 8 و سایر عملیات ها در جبهه بود، اظهار کرد: رمز موفقیت رزمندگان ما در جنگ تحمیلی، تمسک به اهل بیت (ع) بود.

وی ادامه داد: عزت، آزادی، امنیت، خودباوری، پیشرفت و توسعه، ریشه در انقلاب اسلامی داشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، حرکت در چارچوب ارزش ها و باورها را موفقیت آمیز توصیف کرد و یادآور شد: در هر زمینه ای هر گاه در مسیر ارزش ها حرکت کردیم، موفق شدیم.

سرهنگ بایرامی تصریح کرد: هر گاه در جامعه باورها و ارزش ها فراموش شد و ایمانمان نسبت به توانمندیهایمان سست شد، شکست خوردیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره بدرفتاری ها و بداخلاقی های رئیس جمهور جدید آمریکا، بیان کرد: «ترامپ» در مدت کمی که بر اریکه قدرت آمریکا تکیه زده، در لحن، زبان و رفتارش، همه دغدغه اش، ایران اسلامی است.

سرهنگ بایرامی با اشاره به توانمندی ها و پتانسیل های ایران اسلامی بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب، اظهار کرد: افرادی که در داخل، کشور را ضعیف جلوه می دهند، شخصیت بیمارگونه دارند.

وی با بیان اینکه باید قدردان نعمت بزرگی چون مردم ایران اسلامی باشیم، اذعان کرد: مردم ایران در کنار بی مهری ها و تنگناها، صحنه دفاع از انقلاب و ولایت فقیه را خالی نگذاشتند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه با رزمندگان رودباری زیادی در جبهه ها همرزم بود، جزء اخلاص و ایمان به خداوند، چیزی از انها ندیدم، به خاطره ای از شهیدان صورتی اشاره و اظهار کرد: شهیدان صورتی اسطوره ای از ایثار، فداکاری و گذشت بودند.

گفتنی است، مداحی برادر جمالی از مداحان شهرستان و همچنین تجلیل زا خانواده معظم شهدا، از دیگر برنامه های یادواره 30 شهید گرانقدر بلوکات بود.

شایان ذکر است، فرماندار، امام جمعه شهرستان، نماینده ولی فقیه در سپاه رودبار، بخشدار رحمت آباد و بلوکات و جمعی مسئولین ادارات در این مراسم حضور داشتند.

ارسال نظرات