یگانه با اشاره به اجرای اردوی جهادی 7 روزه شهدای مدافع حرم برای ساخت واحد مسکونی محرومین در آمل، گفت: نیازمند حمایت مسؤولان شهری برای همکاری در اتمام سه خانه محروم دیگر واقع در روستاهای درویش‌خیل، وسطی‌کلا و گنگرج‌کلا هستیم.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۷۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه آمل بیان کرد: این واحد مسکونی واقع در اباذر 19 کوچه هیأت‌داران با مساحت 65 متر مربع با هزینه 45 میلیون تومان به اتمام رسید که تحویل مددجوی کمیته امداد شد.
 
احمدعلی یگانه امشب در مراسم افتتاح یک واحد مسکونی با عنوان خانه محروم، اظهار کرد: این واحد مسکونی برای مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته شد که با تلاش بسیج سازندگی آمل افتتاح شده و به بهره‌برداری رسید.

وی با اعلام اینکه بسیج سازندگی آمل در سال 95 طبق تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به ساخت چهار خانه محروم در سطح شهرستان کرده است، افزود: یکی از این واحدهای مسکونی در ایام‌الله دهه فجر با حضور مسؤولان شهری افتتاح شده است.

این مسؤول متذکر شد: 20 میلیون تومان توسط کمیته امداد و مبلغ 12.5 میلیون توسط مددجو و خیران هزینه شده همچنین 12.5 میلیون تومان هم توسط بسیج سازندگی تأمین شده است.

یگانه با اشاره به اجرای اردوی جهادی 7 روزه شهدای مدافع حرم برای ساخت این واحد مسکونی، گفت: نیازمند حمایت مسؤولان شهری برای همکاری در اتمام سه خانه محروم دیگر واقع در روستاهای درویش‌خیل، وسطی‌کلا و گنگرج‌کلا هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها