دشمن اکنون به نماز خواندن ما به‌صورت فردی کاری ندارد اما به وحدت، اتحاد و با هم بودن ما مسلمانان حساس است و تلاش دارد تا از طریق فرهنگی و کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی، اعتقادات ما را تضعیف کند که باید تلاش شود تا با افزایش ولایت‌مداری از این توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان رهایی یابیم.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۶۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امروز کشور ما به پشتوانه انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار جهانی است، تصریح کرد: این عظمت و اقتدار ما به دلیل تلاش‌های امام راحل در قبل و بعد از انقلاب، خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری است که باید قدردان این ارزش‌ها باشیم.
 
مهدی چمران در یادواره شهدای ورزشکار و شهدای مسجد جامع شهرستان گلوگاه، اظهار کرد: دشمن با تمام برنامه‌ریزی، علیه انقلاب اسلامی وارد میدان شده و دین، ارزش‌ها و ایمان مردم را نشانه رفته است.

وی افزود: دشمنان با ظاهر دین ما کاری ندارند اما اگر این مردم به مسجد جامع و نماز جمعه بروند، راهپیمایی کنند و متحد باشند، دشمن هم دشمنی‌هایش را علیه ملت ما افزایش می‌دهد.

این مسؤول ادامه داد: امروز ایران اسلامی در اوج امنیت قرار دارد و این در حالی است که در یمن، لبنان، سوریه و در چندین کشور خاورمیانه فعالیت‌های مختلف علیه مسلمانان جهان انجام می‌شود و کشتار فراوانی در حال انجام است و بلوک نفرین شده عرب با استبداد تمام حکومت می‌کنند.

چمران گفت: استکبار جهانی با زور و قلدری در کشورهای مختلف حکومت می‌کند و سایه شوم‌شان بر سر کشورهای ضعیف است که باید با اتحاد و وحدت از این زورگویی‌ها جلوگیری کرد.

وی اظهار کرد: کشور ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی و تحت فشار جنگ با انسجام و وحدت و اطاعت‌پذیری از امام و مقتدای خود پیروز میدان شده است و اکنون هم باید تحت مدیریت و رهبری رهبر فرزانه انقلاب بر همه مشکلات فائق بیاییم و همچنان که در طول این انقلاب و جنگ موفق شدیم.

عضو هیأت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ما دوران بسیار سختی را پشت‌سر گذاشته است و باید جوانان و نوجوانان با این گذشته آشنا شوند و بدانند چه استقامت‌هایی انجام شده و اگر این گذشته انقلاب ما در هر کشور دیگری بود، اساس کشور برچیده بود.

این مسؤول با اظهار نگرانی از مشکلات ایجاد شده در کشورهای مختلف منطقه، خاطرنشان کرد: امیدواریم برادران و خواهران ما در سوریه و عراق از شر افرادی که به نام اسلام جنایت‌های مختلف انجام می‌دهند رها شده و طعم آزادی را بچشند و با وحدت کلمه و اتحاد از ظلم و جور نجات یابند.

چمران افزود: امروز در برخی از کشورها به نام اسلام بدترین جنایات انجام می‌شود و مردم و شیعیان مظلوم بحرین، لبنان، سوریه و.. در ظلم و ستم دشمنان اسیر شده‌اند و هجمه‌ها و دشمنی‌های مختلف علیه این کشورها وجود دارد و البته جمهوری اسلامی ایران همواره حامی و پشتیبان این ملت‌های مظلوم بوده و خواهد بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌های جهان قابل مقایسه نبوده و نیست، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، مردم از ظلمات به سوی نور هدایت شدند و با وحدت همه‌جانبه به این جایگاه رفیع در سایه دین اسلام که  دین جهانی و برتر است، رسیدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به هجمه‌های فرهنگی شدیدی که علیه ارزش‌های دینی و انقلابی ما در حال انجام است، گفت: دشمن اکنون به نماز خواندن ما به‌صورت فردی کاری ندارد اما به وحدت، اتحاد و با هم بودن ما مسلمانان حساس است و تلاش دارد تا از طریق فرهنگی و کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی، اعتقادات ما را تضعیف کند که باید تلاش شود تا با افزایش ولایت‌مداری از این توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان رهایی یابیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها