امروز ایران کشور بسیار قدرتمند در جهان است و این نشانه استقامت ما در طی 38 سال است و این موضوع نشان می‌دهد که ما در مسیر مقاومت به درستی عمل کردیم.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۶۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلای مازندران در ادامه با اشاره به اینکه امیدواریم اتفاقات اخیر برای آنان ثابت کرده باشد که آمریکا قابل اعتماد نیست، خاطرنشان کرد: در قرآن آمده که تفکری مثل آمریکا پیوسته با شما می‌جنگد تا زمانی که شما را همراه خود کند و خداوند به قطع یقین فرموده است که دشمن عنود و لجوج با دین خدا تا زمانی که شما را شکست ندهد مبارزه می‌کند مگر اینکه به قدرت دست یابید که جرأت مبارزه نداشته باشد.

محمدحسین بابایی در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران اظهار کرد: مردم ایران با توجه به جریاناتی که اخیرا از سوی آمریکا اتفاق افتاده است تصمیم‌شان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن در دفاع از انقلاب اسلامی جدی‌تر از گذشته است.

وی با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با اقدامات آمریکا که هر چه می‌گذرد، باطن آنها آشکارتر می‌شود، افزود: تفکری در بین برخی سیاستمداران وجود دارد که تلاش می‌کنند به آمریکا اطمینان بدهند که شعار مرگ بر آمریکا مطرح نشود که از در صلح و مذاکره با آمریکا برآییم. 

بابایی افزود: امروز ایران کشور بسیار قدرتمند در جهان است و این نشانه استقامت ما در طی 38 سال است و این موضوع نشان می‌دهد که ما در مسیر مقاومت به درستی عمل کردیم.

وی در پایان گفت: هر جا مقامت کردیم نتیجه گرفتیم، فردا 22 بهمن روز ادامه این مقاومت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها