پیشرفت و توسعه امروز کشور و حفظ انقلاب را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌ها و رهنمود های رهبر معظم انقلاب هستیم که در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت هستیم و برای پیشرفت و علم خود از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۵۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد دامادی در جلسه مشترک با حجت‌الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، اظهار کرد: بدون حضور مقام معظم رهبری و مدیریت ایشان کشور دچار مشکل می‌شد.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه امروز کشور و حفظ انقلاب را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌ها و رهنمود های رهبر معظم انقلاب هستیم، افزود: در همه حوزه‌ها در حال پیشرفت هستیم و برای پیشرفت و علم خود از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه آنهایی که آزمایش‌های هسته‌ای می‌کنند مگر از ما اجازه می‌گیرند که ما از آنها در زمان آزمایش‌های موشکی اجازه بگیریم، تأکید کرد: آزمایش‌های موشکی محصول تلاش مهندسان کشور است و اینگونه مسائل ربطی به کشورهای غربی و ترامپ ندارد.

دامادی با بیان اینکه برای آزمایش‌های موشکی از هیچ کشوری اجازه نمی‌گیریم چون به کسی ربطی ندارد و این مسأله مربوط به توان نظامی کشور است، تصریح کرد: ایران اسلامی در منطقه قدرت و عزت بالایی دارد و از هیچکس هراسی نداریم.

وی با بیان اینکه مردم با مسؤولانی که فساد مالی دارند و اشرافی‌گری می‌کنند برخورد خواهند کرد، ادامه داد: ویلاسازی‌های آنچنانی بین برخی مسؤولان باب شده است که این مسأله اصلا خوب نیست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید با اشرافی‌گری مسؤولان برخورد کند، گفت: بنده مخالف کلیات برنامه ششم توسعه بودم چون برخی مسائل و بودجه‌ها اصلاً با یکدیگر جور در نمی‌آید.

دامادی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه بالای 30 درصد تحقق پیدا نمی‌کند، افزود: نباید بی‌جهت به مردم وعده داد.

*دستگاه‌های دولتی حق و حقوق موقوفات را پرداخت کنند

وی در ادامه با بیان اینکه وقف در بسیاری از کشورها به فرهنگ تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی باید حق و حقوق موقوفات را پرداخت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران بیان کرد: اوقاف امانتدار موقوفات است و حق و حقوق موقوفات را از دستگاه‌های اجرایی دریافت کند و بنده پشتیبان اوقاف در احیای موقوفات و دریافت حق و حقوق وقف هستم.

دامادی با قدردانی از مدیریت اوقاف و امور خیریه مازندران، تصریح کرد: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از اوقاف حمایت می‌کنند و بنده هم حامی اوقاف هستم.

وی با بیان اینکه نسبت به بقعه امام‌زاده عباس(ع) ساری حس نوستالژی دارم، گفت: پروژه عمرانی امام‌زاده عباس(ع) نیازمند نگاه ملی است و بنده در این حوزه به اوقاف کمک می‌کنم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها