حسینیان در حاشیه دیدار سردار آذرنوش و یزدانی با فرمانده سپاه کربلا در گفتگویی گفت:

ساخت سالن های زور خانه ای در برنامه سازمان بسیج ورزشکاران قرار دارد/ تصویری

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از ارائه نظر مسئولین سازمان بسیج ورزش کشور با فرمانده سپاه کربلا در مورد ساخت سالنهای زورخانه ای و اجرای مسابقات ورزشی استان مطالبی به میان آورد.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۵۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا  از سفر مسولین سازمان بسیج ورزش  و بسیج ورزشکاران کشور به مازندران خبر داد.
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در گفتگو با بسیج گفت: سفر مسئولین یاد شده به جهت حضور در یادواره شهدای ورزشکار شهرستانهای آمل و گلو گاه در ایام دهه مبارک فجر بوده است.
سید جواد حسینیان افزود: در حاشیه این سفر مسئولین ورزشی بسیج سرداران آذر نوش و یزدانی با حضور در ستاد سپاه کربلا پس از اقامه نماز ظهر و عصر با سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا دیدار کردند.
 وی یاد آور شد در این دیدار که حبیب حسین زادگان  مدیر کل ورزش و جوانان مازندران هم مسئولین کشور را همراهی می کرد  موضوعات زیر ساختی ورزش کشور و لزوم تسریع در احداث اماکن ورزشی در مازندران بحث و تبادل نظر گردید.
 رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران از  ارائه نظر در مورد ساخت سالنهای زورخانه ای و اجرای مسابقات ورزشی هم مطالبی به میان آورد.
جوان پر تلاش  و بسیجی ورزش سپاه کربلا همچنین از سخنرانی سردار آذر نوش در یاد واره شهدای ورزشکار آمل و سخنرانی مهندس چمران در یادواره شهدای ورزشکار گلوگته خبر داد. 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار