بوشهر-عبدالله اسکندری با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن و نقش بازدارندگی مساجد در مقابله با آن گفت: امروز اصلی ترین تهدید،تهدید فرهنگی و نرم دشمن است و مساجد و پایگا ه های مقاومت در خط مقدم مقابله با آن قرار دارند .
کد خبر: ۸۸۲۲۵۰۹
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

فرمانده حوزه ولیعصر(عج) شهر کاکی در همایش تعامل ائمه جمعه و جماعات،بانیان مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در سخنانی مسجد را خاستگاه انقلاب اسلامی دانست و گفت : نقش مساجد در تشکیل هسته های مرکزی انقلابیون نقش پرنگی است .

عبدالله اسکندری با اشاره به تهدیدات فرهنگی دشمن و نقش بازدارندگی مساجد در مقابله با آن گفت: امروز اصلی ترین تهدید،تهدید فرهنگی و نرم دشمن است و مساجد و پایگا ه های مقاومت در خط مقدم مقابله با آن قرار دارند .

ایشان ضرورت امروز پایگاه های بسیج را تعامل سازنده با روحانیت و ارکان مسجد دانست و گفت :هرگاه این تعامل سازنده و مستمر باشد اثر بخشی آن در ماموریت های بسیج کاملا روشن و آشکار است .

وی نقش ائمه جمعه و جماعات را هدایتگری دانست و تصریح کرد: امام جماعت بصیر و آگاه به مسائل روز علاوه بر تقویت بنیه دینی مردم ، باید پاسدار خط سرخ ولایت و ارزش های انقلاب باشد

اسکندری مساجد رده های بسیج را پایگاه معنوی وفرهنگی مردم دانست و اضافه کرد : پیوند بین مسجد و پایگاه بسیج ، پیوندی پایدار و ناگسستنی است و هر اندازه این پیوند محکم تر باشد ثمردهی اهداف فرهنگی آسان تر خواهد بود .

ارسال نظرات