فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

تدوین سند چشم انداز 5 ساله برای دومین کنگره شهدای گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان از تدوین سند چشم انداز 5 ساله برای کنگره بعدی در استان خبر داد و افزود:در این سند برنامه ها در 9محور برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۸۸۲۲۵۰۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور در آیین اختتامیه تکریم کنگره ملی 8هزار شهید استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به برگزاری بی نظیر کنگره ملی شهدا در گیلان اظهار کرد:کنگره ملی شهدای گیلان یکی از کم هزینه ترین کنگره ها در سطح کشور بود.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان آرمان های نظام و فرهنگ اصیل ایران را در تهاجم قرار داده اند تصریح کرد:با برگزاری چنین کنگره ها و یادواره های شهدا از ترفندها و توطئه های دشمتان جلوگیری خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اخلاص دست اندرکاران و خادمین یادواره شهدا، گفت:شهدا همه مشکلاتی که بر سر راه برگزاری کنگره ایجاد شده بود، حل کردند و کار را پیش بردند. اگر با شهدا باشیم قطعا موفق خواهیم شد.

عبدالله پور از تدوین سند چشم انداز 5 ساله برای کنگره بعدی در استان خبر داد و افزود:در این سند برنامه ها در 9محور برنامه ریزی شده است.

وی به عدم وجود بانک اطلاعاتی از شهدای گیلان اشاره کرد و گفت:عدم بانک اطلاعاتی 4 شهید ارتش از دیگر دغدغه های ما در استان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان یادآور شد: در نظر داریم ۸ هزار دانش آموز ۱۳ ساله هر کدام یک شهید از ۸ هزار شهید گیلان را انتخاب کنند و با تحقیق پیرامون آن شهید و الگوگیری از آن، ۸ هزار شهید زنده داشته باشیم.

سردار عبدالله پور تقویت و آموزش راویان دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهات را یکی از برنامه های مهم تا برگزاری کنگره بعدی استان دانست و گفت:پارک موزه دفاع مقدس گیلان با ظرفیت های موجود می تواند به نمونه بی نظیر کشور تبدیل شود.  

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در برپایی این کنگره 3هزار نفر فعالیت داشتند گفت:دومین کنگره ملی شهدای گیلان 10 سال دیگر در استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات