خبرهای داغ:
نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی نه تنها امنیت این کشور و خلیج فارس را تأمین کرده بلکه امنیت کشورهای منطقه را در برابر قدرت‌های شیطانی فراهم کرده است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۷۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در یادواره امیران، فرماندهان و 403 شهید دیار سیدجمال الدین اسدآبادی که با حضور خانواده شهدا و جمع کثیری از مردم و مسئولان در مسجد جامع شهر اسدآباد برگزار شد، وحدت را عامل قدرت و اقتدار آفرین دانست و افزود: تفرقه و اختلاف، ملت‌ها را تضعیف کرده و در دستان ستمگران و قدرت‌های بزرگ تحقیر می کند.

وی تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی و دولت خدمتگذار امروز همه اقوام ایرانی با گویش و فرهنگ‌های مختلف در کنار هم قرار گرفته و ایران اکنون نماد وحدت امت اسلامی در جهان است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی وجود رهبری مقتدر و توانا، ملت وفادار و رابطه عمیق و ناگسستنی امت با ولایت فقیه را از ارکان مهم اقتدار کشور ایران برشمرد.

وی با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا گفت: مردم، دولت و نظام سیاسی کشورهای عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین در کنارایران هستند و آمریکا به شدت مواضع و منافع خود را از این پیوند در خطر می بیند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: ترامپ هنوز بر صندلی رئیس جمهوری ننشسته بود که ایران را نقطه هجوم قرار داده زیرا می داند ایران با تمام جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کند.

به گفته حجت‌الاسلام ابوترابی‌ فرد، ایران تا پایان دهه ۷۰ یک قدرت دفاعی بازدارنده و مقتدر نبود اما امروز قدرت دفاعی جمهوری اسلامی نه تنها امنیت این کشور و خلیج فارس را تأمین کرده بلکه امنیت کشورهای منطقه را در برابر قدرت‌های شیطانی فراهم کرده است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به ابعاد دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اقتدار اقتصادی، علمی و دفاعی در کنار اقتدار سیاسی می تواند ایران را به عنوان قدرت برتر همه جانبه تبدیل کند.

وی به استفاده بهینه از منابع مالی کشور به سمت تولید و کارآفرینی تاکید کرد و افزود: شراکت بیشتر مردم و بخش خصوصی در اقتصاد می تواند دولت را یاری کند.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، به حرکت براساس برنامه ریزی مبتنی بر دانش و عقلانیت تاکید کرد و افزود: منابع کشور به صورت درست و صحیح مدیریت و هزینه شود تا شاهد رشد اقتصادی و در نهایت تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون کشور به یک کارخانه بزرگ تولید کالا و خدمات ملی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ادامه این روند رفاه، آسایش، افزایش سرانه و رشد اقتصادی را برای مردم به ارمغان می آورد.

حجت الاسلام ابوترابی یادآورشد: با تداوم راه مقدس و نورانی شهدا می توانیم از ارزش‌ها و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کرده و برای حفظ امنیت، هویت و منزلت والای ملت ایران گام برداریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات