بیانیه سازمان بسیج رسانه آذربایجان شرقی به مناسبت 22 بهمن؛

حضور مردم آذربایجان در 22بهمن پاسخ به رئیس جمهور امریکا

سلام بر مطلع فجر که در آن خورشید درخشان انقلاب اسلامی در میان بهت و حیرت جهانیان در زمستانی سرد و تاریک بر دل و جان ملت ایران زمین تابیدن گرفت و امید و حرکت را برای یک ملت به ارمغان آورد و زنجیرهای استبداد را از دست و پای ملت گشود.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۷۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

اکنون که در آستانه برگزاری جشن ۳۸ مین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، آمال و آرزوی ملت ایران همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است و آینده را بسیار روشن و امیدبخش می‌داند.

دهه فجر یادآور حماسه جانبازی و سلحشوری زنان و مردان غیرتمندی است که با اتکا به نیروی لایزال الهی و به فرمان امام بزرگوار خویش بنیان حکومتی را نهادند که امروز پس از ۳۸ سال به الگویی جهانی تبدیل شده است.

بی تردید استقلال و آزادی امروزمان ثمره خون آن جوانانی است که اسلام ناب محمدی(ص) را تنها راه نجات و پیروزی می دانستند و هیچگاه در مقابل مستکبرین جهان تسلیم نشدند.

سال‌هاست که بهمن ماه تجلی عزت و غرور ملت ایران است و بی‌تردید امسال نیز همچون سال‌های گذشته ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیمان و میثاقی دوباره با امام راحل، شهدای گلگون کفن و رهبر فرزانه‌شان خواهند داشت.

بسیج رسانه آذربایجان شرقی نیز ضمن گرامیداشت این ایام و دعوت از اقشار مختلف مردم آذربایجان همانند دیگر اقشار ملت شریف ایران اسلامی، دوشادوش مردم غیور آذربایجان پاسخی قاطع به رییس جمهور دیوانه آمریکا خواهند داد و قلم به دست و دوربین بردوش در راه زنده نگه داشتن آرمان های امام راحل همواره خواهند کوشید، چرا که امروز صدای قلم ها از صدای گلوله ها بلند تر و اثر گذارتر است.

بی شک نقش رسانه ها در انعکاس پیشرفت ها و تلاش های جوانان انقلابی پر رنگ و تاثیر گذار است از این رو عزم اعضای بسیج رسانه آذربایجان شرقی که جمع کثیری از فعالان رسانه ای استان را شامل می شود بر این امر استوار است که با رویکردی انقلابی و اسلامی حافظ منافع نظام بوده و تلاش خواهند کرد دهه فجر که به عنوان تبلور وحدت و یکپارچگی ایرانیان در جهان مطرح است نمود رسانه ای بیش از پیشی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها