بیانیه سازمان بسیج مهندسین صنعتی تهران به مناسبت گرامیداشت یوم الله 22 بهمن

نفوذ نااهلان و نامحرمان، ریشه چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی است

عامل عمده ایجاد چالش­های انقلاب و تشدید آنها ناشی از توطئه " نفوذ نااهلان و نامحرمان انقلاب" در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۷۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج مهندسین صنعتی تهران بزرگ بیانیه ای را به مناسبت فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر کرده است. متن این بیانیه در ادامه آمده است.
 
پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت شریف ایران در حالی محقق شد که استکبار جهانی و صهیونیزم بین المللی کمترین احتمالی برای آن قائل و متصور نبودند و البته این پیروزی ممکن نبود مگر با انگیزه الهی ، محوریت اسلام ناب محمدی(ص) و رهبری الهی امام خمینی(ره) و حضور وحدت بخش آحاد ملت شریف ایران در جهت مبارزه با ظلم و فساد طاغوت پهلوی، استقرار نظام حکومتی مردم سالار دینی و استقلال طلبی.

انقلاب اسلامی با تولد خود پایه­های حکومتی لیبرال سرمایه داری غرب و نظام کمونیسم را به لرزه درآورد و با معرفی خود به جهانیان و آزادیخواهان نشان داد که قدرت بلامنازع مردم سالاری دینی در مقابل زور گویان جهانی بوده و نظام سیاسی منتج از آن قادر به ارائه الگویی جدید از برنامه­ها و اقدامات شایسته برای سعادت بشریت، استقرار صلح جهانی و زدودن فقر و ظلم وستم ازجهان است که این مسئله برای دو قطب و شرق قابل قبول نبود و لذا همه توان خود را برای نابودی و براندازی نظام جمهوری اسلامی بکار بستند لیکن به اذن الله و با حضور مردم و رهبری، خلف صالح امام راحل(ره) حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(ادام الله ظله الوارف)- تا کنون دشمنان هیچ غلطی نتوانستند بکنند و این درحالی است که دیگر خبری از قدرت قطب شرقی-شوروی و کمونیسم- به معنی واقعیش نیست و از طرفی لیبرال سرمایه داری غرب دوران قهقرا و به زانو درآمدنش را تجربه می کند!

امروز انقلاب اسلامی ما و آموزه های آن بزرگترین سرمایه بشریت و جامعه مسلمین در مقابل زیاده خواهی غرب و حکومت­های مرتجع از جمله دول هم پیمان امریکا و رژیم کودک کش اسرائیل در منطقه خاورمیانه شده است که این الگو پذیری در بیداری اسلامی در مصر، تونس و یمن منجر به سقوط سلاطین فاسق و حکومتهای فاسد و در عربستان و بحرین و .... در حال به چالش کشاندن هویت آنان است که دیر یا زود به به فضل الهی به سقوط آنان خواهید انجامید.اما متاسفانه از سوی برخی از مسئولین کشور (که آگاهانه یا جاهلانه دل در گرو دوستی با " شیطان خبیث اکبر" و کرنش" رفتاری و بیانی" در برابر اقدامات جنایتکار صهیونیزم بین الملل و رژیم سفاک و بی مقدار آل سعود دارند) هنوز درک درستی از پیام انقلاب، اهداف و آموزه­های آن به چشم نمی خورد که این مایه تاسف و سبب خسران کشور شده است!.

پیام قاطع و بیان روشن انقلاب اسلامی که انقلاب پابرهنگان است، حاکمیت و اجرای شریعت نبوی(ص)، استکبارستیزی، استقلال ملت ایران و توجه به خواست و نیاز توده مستضعف و محروم جامعه است که امروز این نیازها در رفع مشکلات و معضلات تولید ملی ، بیکاری، فساد مالی و اقتصادی، مدیران فاسد و نجومی بگیران حرام خوار، رانت خواری و گرانی های افسار گسیخته است. حل چنین چالشهایی قطعا با وجود مسئولین ومدیران ناپاکدست و میلیاردر شده از کیسه بیت المال و دل داده به فرهنگ لیبرال سرمایه داری غرب با زندگی­های غرق در لذائذ دنیا و گرین کارتهای امریکایی و گذرنامه­های انگلیسی و غربی، ممکن نخواهد بود.

سازمان بسیج مهندسین صنعتی تهران بزرگ بر این باور است، عامل عمده ایجاد چنین چالش­هایی و تشدید آنها ناشی از توطئه " نفوذ نااهلان و نامحرمان انقلاب" در ارکان حاکمیت، مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر است، بطوریکه اثرات چنین پدیده شومی را می توان در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به وضوح مشاهده کرد که هدفی جز ناتوان جلوه دادن "مدیریت انقلابی ولی فقیه و نظام" نداشته تا بلکه با ایجاد نارضایتی عمومی ، ملت را در مقابل نظام و رهبری قرار داده و از رهگذر آن به زعم باطل دشمنان انقلاب، براندازی جمهوری اسلامی یا لااقل تغییر رفتار حاکمیت در مقابل زیاده خواهی­های استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل رقم بخورد که بحمدلله با حضور ملت و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب همیشه در شکست بوده است هر چند هزینه هایی برای منافع و امنیت ملی چون قضیه " برجام" در برداشته است.

سازمان بسیج مهندسین صنعتی تهران بزرگ معتقد است وقتی توجه به توانمندی­ها و ظرفیت­های داخلی ،مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی با میدان داری نیروها و مدیران اصیل انقلابی و جوانان بسیجی دانشمند ایرانی شود، شاهد جهش­های علمی در ابعاد ملی و جهانی در عرصه فناوری­های نانو، هسته ای، مهندسی پزشکی، هوافضا و موشکی، صنعت نیرو و تولید محصولات انحصاری دارویی و سلول­های بنیادین در عرصه پزشکی از یک سو، و زمینگیر کردن دشمنان در عرصه های نظامی از جمله سرکوب و نابودی تکفیریان داعشی وهابی در کشورهای عراق و وسوریه و تحکیم دولت­های مردمی آنها از سویی دیگر خواهیم بود. لذا به دولت محترم که در خاکریز اول مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیزم بین الملل است اکیدا توصیه می کنیم که باور کنید" ما می توانیم" و به دل بستگی رفع مشکلات توسط دشمن انقلاب از جمله دولت جنایتکار آمریکا، روباه پیر مکاره انگلیس و دیگر عواملشان پایان داده و با توکل بر خدا و استفاده از ظرفیت­ها و توانمندی­های داخلی و حرکت در جهت سرانگشت هدایت ولی فقیه حرکت کنید که هم خیر دینا خواهید داشت و هم خیر آخرت اگر صادق باشید.

در پایان، ضمن دعوت از آحاد ملت شریف ایران اسلامی برای حضور حماسی و با شکوه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برای کشور عزیز و مردم سرافرازمان آرزوی سعادت و پیروزی داریم.

و من الله توفیق...

سازمان بسیج مهندسین صنعتی تهران بزرگ

ارسال نظرات
آخرین اخبار