خبرگزاری بسیج:فرمانده ناحیه سپاه شهرستان قدس گفت:آمریکا با دخالت و جنایت درکشورهای اسلامی و ظهور تروریستهای تکفیری میکوشد، تا فرزند ناخلف خود(اسرائیل) به آزوی خود دست یابد.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج:امروز سرهنگ فیاض الهیاری،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قدس،در حاشیه مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان قدس،اظهار داشت: ما یاد شهید و شهدا را گرامی می داریم تا ببینیم فاصله ما با شهدا تا به کجاست و آیا در مسیر شهدای والا مقام گامی برداشته ایم؟

 
وی با بیان اینکه امروزه جنگ،جگ فرهنگ است،افزود: آن زمان جنگ، جنگ نظامی بود ولی امروز چون از نظر نظامی حرفی برای گفتن داریم، جنگ به جنگ فرهنگی تبدیل شده است و دشمن می خواهد در جنگ فرهنگی، آرام آرام دین را از ما بگیرد.

 
فرمانده ناحیه اضافه کرد:با مدیون بودن به شهدا، شهدا از ما راضی نخواهند شد و ما  باید در عمل نشان دهیم که پایبند آرمان های شهدا هستیم.

سرهنگ الهیاری در بخش دیگری از سخنرانی خود،جنایات آمریکا را در تحقق آرزوی رژیم صهیویستی دانست و بیان داشت:خاور میانه ای که امروز شاهد آتش گرفتن آن بدست تکفیر و صهیونیست هستیم،بی شک دست آمریکای جنایتکار در آن دیده میشود، وآمریکا با پدیده تروریست میکوشد،تا مسلمانان را سرگرم کند و رژیم صهیونیستی این فرزند ناخلفش به آرزوی خود برسد.
 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قدس،رئیس جمهور جدید آمریکا را ،نابودگر آمریکا دانست و عنوان کرد:رئیس جمهور آمریکا با دنیا سر جنگ دارد و این نشان از نفهمی اوست ونشان میدهد یک سیاست باز جاهل است وبا اینکار کشور آمریکا را نابود خواهد کرد و اعتراض مردم خود آمریکا علیه این رئیس جمهور جدید خود گواه آن است.

 
الهیاری در خاتمه،برگزاری ای نوع مراسم را،ارزش گذاری به خون مقدس شهدا و ایثارگران دانست و گفت: زنده نگه داشتن  یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و شایسته است دانش آموزان بسیجی در راه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ آرمانی هشت سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان آینده همت بیشتری داشته باشند.
ارسال نظرات