فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: انقلاب اسلامی بانگ بیداری اسلامی را در جهان طنین انداز کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۴۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
سرهنگ پاسدار علی محبی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت:  ایام‌الله دهۀ فجر، حاصل خون شهدا و نتیجۀ پیروی مردم آگاه کشورمان از ولایت فقیه است و امروز همۀ ما موظفیم ضمن مواظبت از انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های دشمن، در انتقال پیام شهدایمان بیش از گذشته بکوشیم.

سرهنگ محبی گفت: به فرمودۀ امام خمینی (ره) ما انقلابمان را به تمام جهان صادر می‌کنیم چرا که انقلاب ما اسلامی است و تا بانگ لااله‌الاالله و محمد رسول‌الله (ص) بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه در هر کجای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم.

وی بیان داشت: آمریکا و هم‌پیمانانش به خوبی می‌دانند و آگاه‌اند که فریاد الله‌اکبر و استکبارستیزی مردم مسلمان سوریه، یمن، فلسطین، نیجیریه، عراق و سایر ملل مظلوم جهان نشأت گرفته از بیداری اسلامی است؛ لذا از اسلام و مسلیمن هراس دارند.

فرمانده سپاه بردسکن ادامه داد: دین مبین اسلام است که به انسان شجاعت، اقتدار و عزت می‌‌دهد تا نه تنها در برابر ظلم سکوت نکند بلکه روز به روز اخلاق و رفتار اسلامی و ظلم‌ستیزی را با الگو گرفتن از ائمۀ معصومین (ع) گسترش دهد و این همان بمب اتمی است که دشمن از آن می‌ترسد.

وی با اشاره به اخلاق کودکانۀ رئیس‌جمهور جدید آمریکا بیان داشت: ۲۲ بهمن‌ماه، سالروز به سرانجام رسیدن مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و صبوری ملت مسلمانی است که تا پای جان و با نثار عزیزان خود از اعتقادات و باورهای دینی  و مذهبی‌شان دفاع کردند و همچنان در صحنه‌اند تا خواب را بر ترامپ‌ها حرام کنند.

سرهنگ محبی تأکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ملت ایران، شعار مبارزه با استکبار را، باید به عنوان پرچم و مشعلی، حفظ کند چون اگر این علمِ برافراشته، حفظ نشود راه ملت، گم خواهد شد.

وی گفت: حضور نسل سوم و چهارم انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا باعث یأس و ناامیدی استکبار جهانی است لذا روز جمعه با حضور آگاهانه خود و با فریاد‌های استکبارستیزی بار دیگر ترفندهای مختلف دشمن را که تلاش می‌کنند تا این شعار را از فضای کشورمان بزدایند خنثی می‌کنیم.

فرمانده سپاه بردسکن بیان داشت: شهدای ما جانشان را در راه حفظ انقلاب اسلامی فدا کردند تا امروز در سایۀ امنیت حاصل از خونشان از آرمانهای امام راحل(ره) دفاع کنیم و مدافع و پشتیبان مقام معظم رهبری باشیم.

وی افزود: به فرمودۀ حضرت آیت‌الله خامنه ای ولی امر مسلمین بر خلاف آن چه که خود مستکبران تبلیغ کرده اند، مبارزه با استکبار، هم ممکن است، هم دارای آینده است و هم امروز برای ملت ایران، یک فریضه می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها