یادگار دفاع مقدس:

راه امام (ره) به شعارهای پررنگ و لعاب نیست بلکه اقدام و عمل انقلابی و جهادی است/ برخي مسئولان با استفاده از بیت‌المال به‌جای معرفي انقلاب و تفکر شهدا به فکر معرفي خود هستند

یادگار دفاع مقدس در بیان داشت: امروز راه امام خمینی (ره) و شهدا به شعارهای پررنگ و لعاب و توخالی نیست، بلکه به اقدام و عمل انقلابی و جهادی مدیران در همه عرصه‌هاست.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۲۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، محمد خسروی در يادواره 24 شهيد روستاي رباط سمنگان تربت‌جام با اشاره به جايگاه رفیع شهیدان گفت: عمر همه با مرگ به پایان می‌رسد، اما مرگي بهتر از شهادت که تا ابد زنده بماند سراغ نداریم.

وی بابیان این‌که اگر همانند امام (ره) و شهدا روحیه جهادی و انقلابی نداشته باشیم قافیه را باخته‌ایم افزود: امروز راه امام خمینی (ره) و شهدا به شعارهای پررنگ و لعاب و توخالی نیست، بلکه به اقدام و عمل انقلابی و جهادی مدیران در همه عرصه‌هاست.

وی با اشاره به این‌که شهدا مظهر اقتدار ملی هستند تصریح کرد: راه رسیدن به قدرت ملی این است که به دنبال مسئولینی باشیم که ایده و نظرات گره‌گشای رهبر معظم انقلاب را پیاده کنند تا به اقتدار و عزت بیشتر دست‌یابیم.

وی با ابراز تأسف امروز برخي مسئولان که با استفاده از امکانات بیت‌المال به‌جای معرفي انقلاب و تفکر شهدا به فکر معرفي خود هستند، گفت: از دل يادواره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت رویش‌های انقلابی، فرهنگي و جهادی بيرون می‌آید، نه 240 نجومی بگیر که ذخیره انقلاب نامیده می‌شوند.

يادگار دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اگر نعمت ولایت‌فقیه، شهدا و قدرت نظامي و دفاعي که به برکت تفکر انقلابي و جهادی به دست آوردیم نبود، کفتاري مثل ترامپ به فکر نابودي ايران بر می‌خواست.

خسروي با اشاره به این‌که باروحیه تساهل و تسامح نمی‌شود با دشمن مذاکره کرد اضافه کرد: ما با آمريکايي روبه‌رو هستيم که کشور ما را قبل از انقلاب غارت کرده و می‌خواهد بانفوذ در بین مسئولان راه خود را هموار کند و دوباره ما را به مذلت بکشد اما باقدرتی که از شهدا کسب کرديم همچنان آمريکا را زير پا می‌گذاریم.

وی ابراز داشت: آمريکا به قدرت و اقتدار ايران اذعان دارد و باهدف ايران هراسي به دنبال فروش سلاح به کشور عربي منطقه است.

وی بابیان این مطلب از قول آمریکایی‌ها که عربستان گاو ماست هر موقع بخواهیم می‌دوشیم و هر وقت لازم شد گوشتش را می‌خوریم ابراز داشت: آمریکا ایران هراسی به راه انداخته تا کشورهای منطقه را به‌نوعی بدوشد یعنی اف 14، موشک و... برای آن‌ها بفروشد.

وی در پایان با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن گفت: راه قدرت و اقتدار ملی؛ پیشرفت روزافزون علمی، اقتصاد مقاومتی، گسترش روحیه انقلابی و جهادی مدنظر فرماندهی معظم کل قوا است.

گفتنی است؛ يادواره 24 شهيد روستاي رباط سمنگان تربت‌جام با حضور امامان جمعه و جماعات، برخی مسئولان اجرايي، خانواده‌های شاهد، ايثارگر، نيروهاي نظامي و انتظامي و قشرهاي مختلف به همت حوزه مقاومت بسیج قائم آل محمد (ص)، بنیاد شهید و امور ایثارگران و خانواده معزز شهدا در محل مسجد این روستا باشکوه خاصی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها