مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان: مهمترین هدف و حرکت غرب در راستای براندازی تغییر فرهنگی جامعه است.بحث نفوذ توهم نیست. ناراحتی آمریکا از نفوذ ایران در منطقه است نه از موشک. از پیشروی جبهه مقاومت درمنطقه است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۲۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین عبداله طالبی،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان، در یادواره شهداء کارمندی حوزه شهید رجائی سپاه ناحیه که در نمازخانه اداره جهاد کشاورزی برگزار شد به تقابل دو جبهه حق و باطلو عدم تغییر سنت الهی به استناد آیات و احادیث اشاره وگفت: هدف اصلی رهبری در تبیین موضوع انقلابی گری دشمن شناسی است و اینکه عده ای آن را توهم می دانند، اشتباه محضاست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایوان تصریح کرد: بدانند که با هیچ تعامل، مذاکره و معامله ای این دشمنی با استکبار از بین نخواهد رفت. هرجا ندای اسلام خواهی و وحی باشد، این صف آرائی ها و تقابل وجود دارد. لذا لازم است شاخصه ها و مؤلفه های انقلاب اسلامی در تقابل با فرهنگ غربی تبیین گردد.

حجت الاسلام طالبیاسلامی بودن انقلاب در تقابل با فرهنگ غربی را بعنوان شاخصه ای اصلی معرفی و عنوان کرد: به اذعان وزیر خارجه سابق امریکا، اسلامی بودنباعث به خطر افتادن منافع غرب شده است. برخورد فرهنگ غرب با اسلام در نظریه هانتینگتون توسط غرب احساس شده است. دشمنی غرب صرفا در موضوع حقوق بشر نیست و اینکه از زبان رئیس جمهور آمریکا بیان می شود و رهبری هم در سخنرانی اخیر به آن پرداختند، بنیادگرائی اسلامی است. گاندی انقلاب خود را برگرفته از قیام عاشورا می داند که مبنای انقلاب اسلامی است.

طالبی مهمترین هدف و حرکت غرب را در راستای براندازی تغییر فرهنگی جامعه دانست و ادامه داد: بحث نفوذ توهم نیست. همه مسئولان باید جهاد فرهنگی را در کنار اقتصاد مقاوتی راه بیاندازند و نگذارند فرهنگ جامعهبه تاراج برود. باید همه دست به کار شوند. همه ابعاد و داشته وابسته به فرهنگ است. اگر فرهنگ برود همه چیز از بین خواهد رفت.متأسفانه در همه عرصه ها نفوذ مشهود است و دشمن به استحاله فرهنگی معتقد و مصمم است.

حجت الاسلام طالبی استقلال و عدم وابستگی را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: در مقایسه با قبل از انقلاب استقلال و امنیت متفاوت است و همه مردم و مسئولان باید به این تفکر پایبند بوده و برآن تأکید کنند0

وی به کوتاه شدن دست ابرقدرتها از منافعی که در ایران دارند اشاره و اظهار کرد: آمریکا نه تنها در ایران بلکه در منطقه همه منافعش را بر باد رفته می بیند. ناراحتی آمریکا از نفوذ ایران در منطقه است نه از موشک. از پیشروی جبهه مقاومت درمنطقه است.این نتیجه در سایه تأثیر جمهوری اسلامی حاصل شده است.

حجت الاسلام طالبی در پایان عرایضش گفت: باید ارزشهای اسلامی پاس داشته شود و هرکس در هر مسئولیت و هرلباسی و هر جناحی در مقابل آرمانها بیاید و بخواهد انقلاب را به چالش بکشد مردم در مقابل او خواهند ایستاد و جواب یاوه گوئی های دشمن را در 22 بهمن خواهند داد. این شعارگوئی ها و راهپیمائی ها عبادت است و تولی و تبری جزء دین است و ارزشهائی که حاصل خون شهداست باید پاس داشته شود.

ارسال نظرات