امام‌جمعه موقت تربت‌جام در يادواره 9 شهيد جهادگر این شهرستانبیان داشت: نخبه پروري در انقلاب اسلامي مديون فرهنگ ايثار و شهادت است.
کد خبر: ۸۸۲۲۴۱۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علي پيرنيا در اين محفل جهادي و معنوي با اشاره به جايگاه رفیع شهدا گفت: نخبه پروري در انقلاب اسلامي مديون فرهنگ ايثار و شهادت است و يادواره شهدا تجليل از روحيه ايثارگري است.

وی افزود: شهداي جهادگر با ايثار و ازخودگذشتگی بدون این‌که سنگري داشته باشند براي رزمندگان سنگر می‌ساختند و جهاد از ارگان‌هایی است که جنبه انقلابي خود را حفظ و ادامه داده است.

وي با تجليل از امام (ره) و شهيدان گفت: حضرت امام (ره) ذائقه مردم را با انقلاب اسلامي تغيير داد و آنان با حضور در جبهه‌های جنگ، مصاديق ايثار، جهاد و ازخودگذشتگی را به نمايش گذاشتند و اين ذائقه ایثارگری باقدرت و قوت ادامه دارد و روزبه‌روز مستحکم‌تر می‌شود.

امام‌جمعه موقت تربت‌جام تصريح کرد: همه بايد قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشيم که حفظ جان ديگران را از خودشان مهم‌تر ديدند و امروز آرامشي که در کشور وجود دارد ريشه در تلاش امام راحل و ایثارگری شهيدان است.

در ادامه مديريت جهاد کشاورزي تربت‌جام با ابراز گلايه از عدم حضور مديران اجرايي در یادواره 9 شهید سنگر ساز بی سنگر شهرستان گفت: شهدا نیاز به برگزاري يادواره ندارند، برپایی اين مجالس فقط تلنگری است که بدانيم وظيفه ما نسبت به شهدا چيست تا از مسیر آن فاصله نگیریم.

مهندس «جعفر جوادي» افزود: نبايد زحمات شهدا را فراموش کنيم اگر جان‌فشانی شهدا و رشادت‌های رزمندگان اسلام نبود امروز ماتحت سلطه يکي از ابرقدرت‌ها بوديم.

وي تصريح کرد: با برگزاري يادواره شهدا به آنان می‌گویم که دنباله‌رو راه و رسم شهيدان هستيم و عليرغم تمام فعالیت‌های که انجام می‌گیرد در مقابله با دشمنان انقلاب هوشيار، آگاه و بصير هستيم.

گفتنی است؛ همزمان با ایام‌الله 22 بهمن يادواره 9 شهيد سنگر ساز بي سنگر تربت‌جام به همت جهاد کشاورزي و حوزه بسيج ادارات در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی که از برنامه‌های اصلی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر بود با اقدامی تأمل‌برانگیز با عدم حضور مدیران اجرایی مواجه شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها