مدیر پردیس آزادی گفت: شب گذشته با تقاضای بی‌اندازه علاقمندان به دیدن فیلم‌ «ماجرای نیمروز» مواجه شدیم و پنج سالن آزادی به نمایش این فیلم اختصاص یافت.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رضا سعیدی‌پور مدیر پردیس آزادی گفت: شب گذشته استقبال مخاطبان برای دیدن فیلم «ماجرای نیمروز» بسیار زیاد بود. علیرغم سانس موظف مجبور شدیم در پنج سالن پردیس آزادی در ساعت‌های ۲۴، ۲۴:۱۵، ۲۴:۳۰، ۲۴:۴۵ و یک بامداد این فیلم را در سالن‌ها به نمایش بگذاریم.

وی ادامه داد: با این سانس فوق العاده باز هم با اقبال مخاطبان مواجه شدیم و نتوانستیم پذیرای همه علاقمندان باشیم و بسیاری از مخاطبان موفق به دیدن فیلم نشدند. 

سعیدی پور در خاتمه گفت: برای اولین بار در مدت زمانی که در جشنواره مدیریت پردیس آزادی را برعهده داشتم این اتفاق رقم خورد که باید آن را به فال نیک گرفت.

«ماجرای نیروز» شب گذشته در سینما پیروزی هم همزمان در دو سالنش نمایش داده شد. استقبال از فیلم به حدی بود که عده زیادی از تماشاچیان با رضایت خودشان بلیت خریدند و برای تماشای فیلم روی پله‌ها نشستند.

بنابراین گزارش، فیلم «ماجرای نیمروز» در بخش‌های مختلف از جمله کارگردان کاندیدای سیمرغ بلورین فیلم فجر شده و فیلم نظر علاقمندان به سینما را به خود جلب کرده است. بنابراین اگر در سانس‌های فوق‌العاده امکان رأی‌گیری آراء مردمی وجود داشت، این فیلم با اختلاف بسیار زیادی با دیگر رقبای خود در جایگاه نخست قرار می‌گرفت.

ارسال نظرات