مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی گفت: راهپیمایی 22 بهمن در 20 نقطه از میامی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۹۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸

ابوالفضل آقایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، با تاکید حضور فراگیر مردم در راهپیمایی یوم الله روز 22بهمن، گفت: با حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، اقتدارایران اسلامی و اوج ولایت مداری امت بپاخاسته در برابر جهانیان تجلی می یابد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن ابراز داشت: در این روز چشم جهانیان به حضور و خروش ملت همیشه بیدار ایران دوخته خواهد شد و بار دیگر مردم ایران اسلامی جهانیان را به حیرت وادار خواهند کرد.

آقایی بیان داشت: این راهپیمایی در شهر میامی از ساعت 11 صبح جمعه  22 بهمن از میدان امام رضا(ع) به سمت مصلی نماز جمعه با سخنرانی امام جمعه میامی برگزار می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی به مسیرهای راهپیمایی در 11 روستای بخش کالپوش اشاره کرد وافزود: روستای حسین آباد ساعت 10 صبح از مسجد جامع به سمت مسجد امام حسن مجتبی(ع)، روستای نام نیک ساعت 10 صبح از مقابل پست بانک به سمت دروازه قرآن، روستای رضوان ساعت 12 ظهر از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا، روستای نردین ساعت 10 صبح از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا، روستای باغچه ساعت 9 صبح از پایگاه شهید بهشتی به سمت گلزار شهدا، روستای طلوبین ساعت 9 صبح از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا، روستای دشت شاد ساعت 10 صبح از مدرسه ابتدایی شهید اندرزگو به سمت گلزار شهدابرگزار می شود.

وی افزود:  روستای قوشه دگرمان ساعت 12 ظهر از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا، روستای گلستان ساعت 10 صبح از مسجد امام حسن(ع) به سمت مدرسه ابتدایی بعثت، روستای کرنگ ساعت 10 صبح از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت گلزار شهدا، روستای حق الخواجه ساعت 10 و 30 دقیقه از بلوار امام علی(ع) به سمت مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

آقایی همچنین با بیان اینکه مردم در 8 نقطه بخش مرکزی شهرستان میامی فریاد مرگ بر آمریکا سر خواهند داد، گفت: روستای فرومد ساعت 10 صبح از چهار راه بسیج به سمت امام سلطان سید احمد، روستای هونستان وکوهان ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از ابتدای ورودی روستا به سمت حسینیه هونستان، روستای بکران ساعت 10 صبح از پایگاه بسیج به سمت حسینیه صالحی ها، روستای ری آباد ساعت 10 و30 دقیقه صبح از میدان امام زاده عبدالله به سمت مزار و مخابرات روستا، روستای جودانه وقدس ساعت 9 صبح از دهیاری به سمت میدان مرکزی جودانه برگزار می شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی افزود: روستای کلاته اسد ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا، روستای محمد آباد ساعت 9 و30 دقیقه صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت گلزار شهدا، روستای کردآباد ساعت 9 صبح از حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) به سمت مسجد جامع برگزار می شود.

آقایی در پایان بر حضور حماسی مردم در راهپیمایی ضداستکباری روز 22 بهمن تاکید کرد و گفت: این بار نیزملت ولایت مدارمان با حضور حماسی در راهپیمایی ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، نفرت و انزجار خود را به سردمداران استکبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل ابراز خواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها