وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران اسلامی همواره از جبهه مقاومت حمایت می کند گفت:در این کشورها مداخله نظامی نداریم، در هیچ شرایطی از حمایت جبهه مقاومت کوتاه نخواهیم آمد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۸۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،سردار حسین دهقان در آیین اختتامیه تکریم کنگره ملی 8هزار شهید استان گیلان که در سالن اجتماعات استانداری گیلان برگزار شد با اشاره به این جمله که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست اظهار کرد:شهدا با ایستادگی خود امنیت و استقلال را برای کشور رقم زدند.

وی با بیان اینکه هر اقدام و توسعه ای که در کشور صورت می گیرد به برکت جانفشانی شهداست گفت: استقلال، جمهوری اسلامی ایران را در چشم جهانیان عزیز و مقتدر کرده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افتخارات نظام طی سالیان گذشته از پیروزی انقلاب افزود:پیام نظام جمهوری اسلامی ایران سازنده، نجات بخش،عزت آفرین برای مردم مسلمان جهان است.

سردار دهقان با بیان اینکه ملت ایران شکست ناپذیر است گفت:ملت ایران با تکیه بر دانش خود گام های بلندی در عرصه های مختلف برداشته است.

وی با بیان اینکه شعار انقلاب اسلامی برگرفته از ماهیت اصیل پیام عاشورایی و مکتب اهل بیت (ع) است افزود:در تمام وصیت نامه شها ردپایی از این پیام ها دیده می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ولایت را محور اساسی و بنیادین پایداری و تداوم انقلاب برشمرد و گفت: اطاعت از ولایت فقیه و انسجام و مقابله تمام عیار با استکبار از پیام های شهدا به ماست.

سردار دهقان با بیان اینکه ایران اسلامی به برکت خون شهدا در منطقه پرآشوب از امنیت برخوردار است اضافه کرد:این اقتدار و همراهی ملت با رهبری و نظام تداوم همان مسیری است که امام و شهدا برای کشور رقم زدند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره از جبهه مقاومت حمایت می کند گفت:در این کشورها مداخله نظامی نداریم، در هیچ شرایطی از حمایت جبهه مقاومت کوتاه نخواهیم آمد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه استقلال و استقلال طلبی در تمام جوارح ملت ایران ریشه کرده و در برابر زورگویی نفوذ‌ناپذیر است ادامه داد:ما اگر بخواهیم هر فعالیتی انجام دهیم، تصمیم گیرنده خود ما هستیم و اجازه تحمیل اراده به دیگران را نمیدهیم و کسی نمی تواند در مواضع ایران برای ما تصمیم بگیرد که این بیانگر استقلال و اقتدار ماست.

سردار دهقان با بیان اینکه ملت ایران ملتی نیست که توهین و تحقیر شود خاطرنشان کرد:کسی که در رابطه با ایران موضع گیری می کند باید در رفتار و بیان خود تدبیر کند زیرا این نظام دارای قدرت، اقتدار و استقلال است.

وی با بیان اینکه دشمن بدنبال آن است تا همان موضوع پرونده سلاح های هسته ای را با گفتمان دیگری تکرار کنند گفت:با روی کار آمدن رئیس جمهوری جدید آمریکا، برخی از کشورهای منطقه، می خواهند نوعی از دشمن سازی جدید را در منطقه علیه ایران ایجاد کنند.

سردار دهقان اساسی ترین عنصر قدرت کشور را قدرت دفاعی دانست و افزود: امروز اعلام می کنیم جمهوری اسلامی ایران در حوزه تامین اهداف و منافع خود و در جهت ارتقای توانمندی های دفاعی خویش، متکی بر ایده ها و آرمان های خود عمل می کند چراکه ملت زنده، ملتی قادر به دفاع از خود است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش اثرگذاز جمهوری اسلامی ایران در دنیا و منطقه گفت: ما قابل نادیده انگاشتن نیستیم و دلیل تمام دشمنی دشمنان با ما نیز بر سر همین موضوع است، زیرا دشمن به خوبی فهمیده است که در هیچ معادله‌ منطقه‌ای نمی‌توان ایران را کنار گذاشت و همواره در کنار جریان‌های آزادی‌بخشی که با آمریکا و رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند، ایستاده است.

سردار دهقان با بیان اینکه امنیت ایران در منطقه تاثیز گذار است اظهار کرد: ایران همراه همه کشورهای است که در مقابله با ظلم و سلطه هستند و از مظلومان حمایت کرده و تکیه گاهشان خواهیم بود.

ارسال نظرات