خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: افرادی زمانی که بوی باروت به مشامشان خورد از کشور خارج شدند و حال آمودند و می گویند یاد و نامی از شهداء نبرید؟
کد خبر: ۸۸۲۲۳۵۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت الاسلام علی اکبرپور در یادواره شهدای عملیات والفجر ۸ استان با تبریک دهه فجر اظهارداشت: فلسفه اول انقلاب اسلامی ؛ انقلاب فرهنگی بود.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت:شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی وتاکید بر توان داخلی از دیگر اهداف انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه برخی افراد در استان عنوان کردند که یادواره شهدا نگیریم ، ادامه داد:زیرا به مزاج ما خوش نمی آید، اُف بر آن تفکری که با سیره شهدا جور درنمی آید.

اکبر پور با اشاره به اینکه  شهید نمی میرد بلکه آن کسی می میرد که شهدا را فراموش کرده است، گفت: آن مسئولی که از فتنه حمایت می کند و می گوید برای سلامتی سرکرده و اغتشاشگر فتنه گران صلوات بفرستید، فردا چه جوابی برای شهداء خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه جانباز اعصاب و روان ما 33 سال است که با تمام مشکلات خود دست و پنجه نرم می کند بعد می گویند که  ما یادواره شهدا نگیریم و یادی از شهدا نبریم چرا اینقدر زود شهداء را فراموش کردید؟

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت:مردم 38 سال است وظایف خود را انجام داده اند، تصریح کرد: مردم با بصیرت اند ولی نخبگان جامعه از مردم عقب مانده اند.

وی خطاب به برخی از مسئولین تا کید کرد: زمانی که بوی باروت به مشام شما خورد از کشور خارج شدید و تحصیل کردید و وقتی هم که شرایط مناسب شد به کشور برگشتید و اکنون حقوق های نجومی و چند ده میلیونی دریافت می کنید و بر بیت المال چنبره زده اید، اصلا از شما توقعی نیست که جایگاه شهید و خانواده شهدا را بدانید.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه استان گفت:  در فلان شهر یادواره برگزار می شود اما شنیده می شود وقتی پدر یک شهید میخواهد سخنرانی کند، برخی از همین مسئولان اجازه نمی دهند و می گویند حق ندارد سخنرانی کند.

اکبرپور بیان کرد: اما ما به شهدا، خانواده های شهدا و جانبازان و خانواده های آنان مدیون هستیم که فرزندان رشید و رعنای خود را با دست خودشان به جبهه فرستادند و اکنون پس از ۳۰سال، یک کیلو استخوان وچند مشت خاک تحویل میگیرند، برای این یادواره شهدا نگیریم؟

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: مردم در هر برهه ای که تشخیص داده اند وارد میدان شدند و اکنون هم که ترامپ کج اندیش یک غلطی کرده است، فردا جوابش را در راهپیمایی ۲۲بهمن از مردم خواهد گرفت.

وی  با اشاره به اینکه سر و پای مسئولان سالم است و هر مشکلی که وجود دارد مربوط به کمر است، افزود: بشکند کمر کسی که با نظام جمهوری اسلامی راست نمی شود.

اکبرپور تاکید کرد: ما مدیون کسانی هستیم که در گرمای شدید 50 در جه خوزستان و سرمای زیر 40 درجه کردستان جان دادند تا ما بمانیم و در آسایش و آرامش زندگی کنیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به اینکه برخی ها به افرادی رأی دادند که خانواده شهدا و جانبازان را فراموش کرده اند، تاکید کرد: رأی مان را به راحتی نفروشیم و بصیرت داشته باشیم و در آینده هم از این بصیرت استفاده خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها