خبرهای داغ:
بسیج فرهنگیان شاهرود مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۳۴
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، بسیج فرهنگیان شاهرود در بیانیه ای ملت ولایتمدار و انقلابی ایران به خصوص فرهنگیان را حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند و بر حضور فرهنگیان در این راهپیمایی تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است:

والفجر و لیال عشر

امام خامنه ای (حفظه الله) : دهه فجر، آن آیینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

آن روز که غنچه های انقلاب سر از خاک برآوردند خود را در آغوش باغبانی دیدند که از نگاهش باران عشق می بارید ، عشق به رنگ خدا ، عشقی که بهار دلها شد ، عشقی که سرود انقلاب ما شد ، عشقی که سردی زمستان بهمن 57 را به گرمی پیروزی مبدل کرد .  روزی که امام آمد ، باغ دل ما سبزتر از همیشه بود و در فصل بارش تگرگ ظلمت و سیاهی ، خبر آمدن بهار را در کوچه ها و خیابان های به خون نشسته جشن گرفتیم .

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از یوغ ستم شاهانی است که سالهای مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه های اقتصادی کشور ،  هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

دهه فجر یادآور یاد و خاطره ابرمردی چون خمینی کبیر (ره) است که تا ابد نام بلندش بر جریده زرین تاریخ و در قلب ملت قهرمان ایران و تمامی آزادی خواهان جهان ثبت و ضبط گردیده است . انقلاب  اسلامی تبلور عینی باورهای درونی انسان هاست .

دهه فجر ، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثارخون شهدا و مجاهدت های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

 تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی (عج) استمرار خواهد داشت.

و اكنون در آستانه سی و نهمین بهار انقلاب ما فرهنگیان بسیجی شهرستان شاهرود، ضمن حضور پرشور در راهپیمایی عظیم 22 بهمن ، همه اقشار مختلف و دلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه های موردنیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از هیچ چیز دریغ نخواهیم نمود و با توکل به خداوند ، پرچم خون رنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه ا... اعظم (عج) خواهیم سپرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها