خبرهای داغ:
جشن انقلاب در پایگاه مقاومت بسیج شهدای کوشکی راجی حوزه محمد رسول الله(ص) ناحیه مانه و سملقان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زنده دل درمحل مدرسه روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۳۱۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: جشن انقلاب در پایگاه مقاومت بسیج شهدای  کوشکی راجی حوزه محمد رسول الله(ص) ناحیه مانه و سملقان با  سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین زنده دل درمحل مدرسه روستا برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خیرخواه مقدم گفت: انقلاب جمهوری اسلامی ایران یک تفاوت و تماییز مهم با انقلاب های دیگر کشورها وجود دارد ،و آن هم این است  که انقلاب ما یک انقلاب الهی و خدایی بوده است.

وی در ادامه افزود:  مردم و جوانان ما باید آرمان ها و اهداف معمار کبیر انقلاب را کامل بشناسند وظیفه ی نسل انقلاب آن است که ارزش های اخلاقی و انسانی حاکم بر آن روزها را که ریشه در اعتقادات مذهبی و باورهای دینی ما داشت حفظ کرده و به نسل های آینده منتقل نماید، همه ما در مقابل جامعه مسئولیم، همه ی ما در مقابل اسلام و انقلاب و حفظ ارزش های نظام مسئولیم.

ودر پایان گفت انشاءالله انقلاب ما با برنامه ریزی و بستر سازی و حمایت مردم ولایت مدار و آگاه، به ظهور حضرت مهدی (عج) بیانجامد.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها