همزمان با ایام الله دهه فجرنهمین مجمع بسیج شهرستان میامی با حضور مسئولان و نخبگان شهرستان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۸۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری وعملیاتی کردن فرمایشات ایشان وباهدف حفظ انسجام بیشتراقشاربسیج،نهمین مجمع بسیج  با حضور مسئولان، مدیران اقشار بسیج، کارگروه های موضوعی وتخصصی و بسیجیان شهرستان میامی در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه میامی برگزار شد.

مسئول راهبردی سپاه ناحیه میامی در این مجمع ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به اهمیت مجامع بسیج اشاره کرد وگفت: این مجمع باهمکاری صاحب نظران ودلسوزان متعهدانقلابی برای رشدوارتقای وضعیت شهرستانهاتشکیل شده تابه عنوان یک اتاق فکروبااستفاده ازفکرجمعی،بسترهای لازم رابرای ارتقای شهرستانهافراهمشود.

غلامرضا جزء بستجانی یکی دیگر از کارکردهای این مجامع را تصویب طرح های موضوعی ارائه شده توسط کارگروه های تخصصی جهت اجرا در شهرستان دانست و گفت: در کارگروه های تخصصی ظرفیت ها شهرستان در تمام زمینه ها ارائه شده و در این مجمع مورد دفاع قرار گرفته وبه تصویب می رسد.

وی با بیان اینکه در سپاه ناحیه میامی 8 قشر مساجد و محلات، جامعه زنان، اصناف، مداحان، ورزشکاران، فرهنگیان، دانش آموزی، مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی داریم، افزود: نخبگان این اقشار در 5 کارگروه اقتصادی، تربیت و اخلاق، فرهنگی سیاسی، بانوان و دفاعی نظامی به ارائه راهکارها و پیشنهادات در حوزه مربوطه برای ارتقای شهرستان می پردازند.

بنابراین گزارش؛ در این مجمع طرح کارگروه اقتصادی با عنوان اصلاح الگوی کشت در شهرستان میامی ارائه شد که مورد بحث وبررسی قرار گرفت، که در پایان با 43 رای موافق، یک رای مخالف به تصویب مجمع رسید.

نهمین مجمع بسیج شهرستان میامی برگزار شد

نهمین مجمع بسیج شهرستان میامی برگزار شد

نهمین مجمع بسیج شهرستان میامی برگزار شد

نهمین مجمع بسیج شهرستان میامی برگزار شد


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها