وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ‌با بیان اینکه ایران در حوزه دفاعی کاملاً غنی و بی‌نیاز به سایر کشورهاست، گفت: ‌ایران در حوزه هوافضا در جمع سه کشور برتر این علم است.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۷۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،  سردار پاسدار حسین دهقان پیش از ظهر امروز در افتتاح پروژه‌های عمرانی ‌بخش سنگر شهرستان رشت اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای کارگزاران و دولتمردان است تا پروژه‌های موثری را افتتاح کنند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی را می‌توان در دو وجه مادی و معنوی بررسی کرد، گفت: در وجه مادی می‌توان از پروژه‌های زیرساختی و عمرانی نام برد.

سردار دهقان با اشاره به اینکه عمر زیادی از انقلاب اسلامی نمی‌گذرد تصریح کرد: با عزم و جزمی که در نیروهای انقلابی کشور وجود دارد در همین مدت کوتاه شاهد ساختن کشوری آباد بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: کشور ایران در حوزه دفاعی کاملاً غنی و بی نیاز به سایر کشورها است و این بی‌نیازی حاصل همت و تلاش مسئولان و مردم انقلابی و رهبر معظم انقلاب است.

وزیر دفاع با بیان اینکه ایران در حوزه هوافضا در جمع سه کشور برتر این علم است تصریح کرد: در حوزه  دریایی آنقدر غنی شده‌ایم که علم و خدمات فنی و مهندسی خود را به کشورهایی که نیازمند علوم دریایی هستند صادر می‌کنیم.

سردار دهقان با اشاره به بعد معنوی انقلاب اسلامی گفت: استقلال و استقلال طلبی در تمام جوارح ملت ایران ریشه کرده و هیچگونه زورگویی و تصمیم‌گیری علیه ایران از سوی بیگانگان را نمی‌پذیرد و در برابر زورگویی نفوذ‌ناپذیر است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با توجه به سلطه‌گری کشورهای سلطه‌گر، تحریم‌ها و تهاجم‌های فرهنگی فراوان دشمنان عنوان کرد: کشور ایران خود تولیدکننده و مصرف کننده تولیدات خود است.

سردار دهقان با اشاره به نقش و جایگاه ایران اسلامی در جهان گفت: ایران تنها کشوری است که از نظر سیاست اسلامی در جهان مستقل است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فضای کشور یک فضای اسلامی، انسانی و همراه با رشد و تکامل است که با رهبری مقام معظم رهبری به سمت هدایت و رشد اسلامی گام بر می‌دارد.

ارسال نظرات