خبرهای داغ:
امام جمعه موقت عشق‌آباد طبس با اشاره به اظهارات اخیر "ترامپ" رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، از مردم خواست تا با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی به جبهه استکبار بدهند.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۶۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی علیپور در یادواره شهدای عملیات والفجر 8 در هیأت رزمندگان شهرستان فردوس اظهار کرد: اگر کلمه "الله" به معنای خواص باشد چه بسا بسیاری از صاحبان مناصب، وزرا و وکلا و پیشگامان انقلاب ابراهیمی، انقلاب نبوی یا انقلاب خمینی جزء خواص باشند و یا نباشند.

وی به طرحی نو با عنوان "ممکن‌ها و غیرممکن‌ها در حریم ولایت" اشاره کرد و افزود: رمز پیوستن و خواص شدن، حربن یزید ریاحی به امام حسین(ع) و نیز همراهی حضرت خدیجه(س) با پیامبر اکرم(ص) تبعیت محض از ولایت امر بود و امروز نیز ملاک منصب‌ها و منبرها تبعیت از ولایت با خلوص نیت است.

خواص جامعه ما نه به لبخند همپای خارجی خود بلکه باید به سلام خدا دل ببندند 

امام جمعه موقت عشق‌آباد طبس تصریح کرد: خواص جامعه ما نه به لبخند همپای خارجی خود بلکه باید به سلام خدا دل ببندند و اگر "طرح نوممکن‌ها و غیرممکن‌های ولایت" در جامعه پیاده شود چه بسا که بسیاری از عوام به خواص و بسیاری از خواص به عوام تبدیل می‌شوند.

علیپور با اشاره به اینکه برخی روشنفکرنماها، تحقق برخی از خواسته‌های رهبری را ناممکن عنوان می‌کنند، یادآور شد: وقتی رهبر معظم انقلاب خطاب به دولتمردان تاکید داشتند که در مذاکرات بین‌المللی باید آرمان‌های انقلاب مورد توجه قرار گیرد، عده‌ای روشنفکرنما به این سخن رهبر اعتراض و آن را به سخره گرفتند و عنوان کردند که در مجامع بین‌المللی کسی از آرمان‌ها سخن نمی‌گوید.

وی گفت: آیا این منطق، انسان را به خواص پیوند می‌دهد یا منطق شهدا و مجاهدان عملیات والفجر8 که به قصد آزادسازی فاو در چند مرحله اقدام کردند و در واقع ممکن و غیرممکن در منطق شهدای ما، همان چیزی است که ولی امر مشخص می‌کند.

امام جمعه عشق‌آباد طبس با اشاره به اینکه دشمنان غربی در دانشگاه نظامی خود درسی با نام عملیات فاو و والفجر8 برای دانش‌آموختگان خود تدریس می‌کنند، افزود: آنها به دانش‌آموختگان خود این را یاد می‌دهند که در سخت‌ترین شرایط می‎‌توان غیرممکن را ممکن کرد ولی اینکه آیا رمز پیروزی این عملیات‌ها را هم به دانش‌آموختگان خود یاد می‌دهند، جای سوال است.

رمز پیروزی ، اطاعت محض از ولی امر خداست

علیپور تصریح کرد: روشنفکرنماهای داخلی باید بدانند که ما فقط یک رمز پیروزی داریم و آن اطاعت محض از ولی امر خداست.

وی یادآور شد: وقتی فریاد بی‌اعتمادی در حنجره ولی امر باشد و ما با بی‌اعتنایی با دشمن یک جا بنشینیم، قول دهیم و مذاکره کنیم و سپس زمانی که بدعهدی طرف مقابل را ببینیم همه تقصیر را به گردن ولی فقیه بیندازیم آیا این چیزی جز بازی با افکار عمومی است.

 
حضور مردم باعث ایجاد قدرت برای نظام می شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فردوس نیز با اشاره به اینکه کشور ایران در 100 سال گذشته سه حادثه مهم نهضت تنباکو، نهضت مشروطه و نهضت ملی شدن صنعت نفت را پشت سر گذاشته است، گفت: در تمام این سه نهضت رمز پیروزی، همراهی امام و امت بر اساس مکتب بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی غلامی حضور مردم را تولید کننده قدرت برای نظام دانست و افزود: حضور مردم علاوه بر تولید قدرت برای نظام سبب مستحکم شدن پایگاه‌های انقلاب و نظام است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر "ترامپ" رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، از مردم خواست تا با حضور چشمگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ محکمی به جبهه استکبار بدهند.

این یادواره برای گرامیداشت یاد و خاطره 11 شهید عملیات والفجر8 شهرستان فردوس برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها