خبرهای داغ:
مسئول نهاد رهبری دانشگاه های آذربایجان شرقی در جشن انقلاب حوزه هاجر سپاه امامت تبریز با تبریک دهه فجر خدمات متقابل اسلام به ایران و بالعکس را بسیار درخشان خواند و آن را در اعتلای فرهنگی مردم جهان ستود.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۴۰
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی خدیوی افزود: مردم ایران به خاطر علاقه مندی خاصی که به اهل بیت(ع) دارند از عزت خاصی در جهان برخوردارند چراکه انقلاب اسلامی با پیروزی خود در سال 57، هم از لحاظ سیاسی و هم از لحاظ اقتصادی و ... نمونه عملی برای دنیای اسلام و دیگر ملل معرفی کرد.

وی اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی جزو هشت کشور علمی است به خاطر هزینه هایی بوده است که برای انقلاب تحمل کرده است.

حجت الاسلام خدیوی در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: انقلاب برای بانوان ایرانی عزت به همراه آورد و امروز زن ایرانی مسلمان با حفظ عفت و حجاب در قله موفقیت ها می درخشد.

فرمانده حوزه هاجر نیز در ادامه با تبیین راه شهدای انقلاب و اهمیت حفظ ارزش های انقلاب و ادامه راه شهدا گفت: زنان اتقلابی امروز پرچم دار عفت در جهانند و مادران جامعه اسلامی نقش بسزایی در حفظ انقلاب ایفا می کنند.

مهین چاپاری با اشاره به اهمیت فضای مجازی، آن را محلی برای تبادل افکار و همچنین محلی برای تحت تاثیر قرار دادن و قرار گرفتن خواند به لزوم رعایت شعائر اسلامی و داشتن اطلاعات متقن و مستند برای سیر در این فضا تاکید کرد.

ارسال نظرات