مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل:
نوری عصر کنونی را عصر خمینی و تفکر اسلامی برشمرد و گفت: تفکر امام و کتاب قرآن دنیا را تکان داد.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۲۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسین نوری در مراسم یادواره شهدای عملیات والفجر 8، شهدای انقلاب و شهدای محله وحدت که در مسجد هاشمیه سلمان آباد برگزار شد اظهار داشت: بفرموده امام راحل منزلت مردم ایران از مردم عهد پیامبر بالاتر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج شهرستان اردبیل با اشاره به تفکرات ناسیونالیستی، مارکسیستی، پارنترکیستی و پانتارکسیسم که از سوی غرب خاور میانه را احاطه کرده بود افزود: ایران نیز دنباله رو نظام لیبرالیستی غرب بود اما امام خمینی گفتمان دینی را مطرح کرد که بر همه تفکرات و نظام های انحرافی غالب شد.

وی با تاکید بر گفته وزیر خارجه اسبق آمریکا مبنی بر این که امام و حرکت های سنجیده و هوشمندانه او مجال چاره اندیشی و تفکر را از غرب و آمریکا گرفته بود گفت: معنی این سخن رئیس اسبق سیا که گفته بود "رایانه های ما خمینی را نمی شناسد؛" به تعبیر امام راحل این است که؛ انقلاب جز اراده الهی و امداد غیبی چیز دیگری نبود. و به این دلیل شکست خوردند و انقلاب پیروز شد که از اراده الهی بی خبر بودند.

نوری عصر کنونی را عصر خمینی و تفکر اسلامی برشمرد و گفت: تفکر امام و کتاب قرآن دنیا را تکان داد.

وی ادامه داد: کسانی که دل به آمریکا می بندند باید بدانند که واقعیت درونی آمریکا همان چیزی بوده که ترامپ بخوبی آن را به تصویر می کشد و حقوق بشر آمریکایی را با دستبند زدن به دست کودک 5 ساله ایرانی معنی می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج اردبیل اولین اصل اصولی مکتب امام را اثبات اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام رحمانی، امریکایی، داعشی، وهابی و آخوند درباری بود.

وی انحراف از مسیر امام و شهدا را مساوی با شکست حتمی دانست و ادامه داد: امام تاکید داشت که تمام امور به رای مردم سپرده شود و به مردم اعتماد راسخ داشتند و زمانی که در نجف ساکن بودند به دلیل زندگی سخت مردم از نفت استفاده نمی کردند.

نوری تاکید کرد: از همه مردم مسلمان و مظلوم منطقه و دنیا حمایت خواهیم کرد و هیچ راهی جز پیروی از مکتب امام و شهدا راهی نداریم.

نوری در پایان از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن سال 95 در سطح استان اردبیل دعوت به عمل آورد.



ارسال نظرات