خبرهای داغ:
امام جمعه شهر قزوین:

انقلاب اسلامی پرچم اسلام را در کل دنیا به اهتزاز درخواهد آورد

حجت الاسلام عابدینی بیان داشت: صاحبان انقلاب مومنان حقیقی هستند همان هایی که با یک چشم اشاره رهبری، هرکاری که رهبری بگوید انجام می دهند.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۶۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام عابدینی امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مسجد جامع این شهر و در حضور مردم این شهر به سخنرانی پرداخت.
حجت الاسلام عابدینی ضمن تبریک ایام اله دهه فجر عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را ایمان عمیق مردم به خداوند دانست و گفت: صاحبان انقلاب مومنان حقیقی هستند همان هایی که با یک چشم اشاره رهبری، هرکاری که رهبری بگوید انجام می دهند.
وی ابراز داشت: وحدت برای انقلاب حول یک امام بود و این وحدت قومی و قبیله ای نبود که اگر این وحدت قومی و قبیله ای بود خود شروع یک جنگ بود.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین وحدت توحیدی را دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: این وحدت توحیدی شامل قرآن و اهل بیت بود.
وی ادامه داد: سومین عاملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد وجود رهبری جامعه در راس انقلاب بود.
امام جمعه شهر قزوین بیان کرد: سه عنصر فوق عامل اصلی پیروزی انقلاب بود اما عامل دیگر امدادهای غیبی بود که خداوند بر این ملت نازل کرد و همه گره ها یکی پس از دیگری باز شد.
حجت الاسلام عابدینی امدادهای غیبی را باعث ایستادگی ما در برابر استکبار دانست و اذعان داشت: مسئولین ما امروز باید این امدادهای غیبی را درک نمایند، ما از اوباما و نتانیاهو انتظار نداریم ما از مسئولان انتظار داریم که این را بفهمند.
وی با بیان اینکه پیروزی نهایی انقلاب اسلامی زمانی محقق می شود که پرچم اسلام در کل دنیا به اهتزاز درآید، عنوان کرد: انقلاب ما زمانی به پیروزی نهایی میرسد که بتواند انقلاب اسلامی را به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل نماید.
امام جمعه شهر قزوین در پایان سخنان خود به قیام ایران و آمدن امام خمینی(ره) اشاره کرد و ابراز داشت: اگر دنیا قیام کند قطعا امام زمان (عج) می آید و این امر مهم امروز ماموریت اصلی ماست.
2002/پ20/ ب
   



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار