خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

مهم‌ترین رسالت انقلاب اسلامی مبارزه با طاغوت است

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: جنس این انقلاب از جنس انقلاب انبیاء و نهضت امام حسین (ع) است و قطعاً از بین رفتنی نیست بوی انقلاب اسلامی امروز در کل دنیا پیچیده است و تا مرزهای مدیترانه پیش رفته است.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۵۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت‌الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین، در جمع مردم بوئین‌زهرا بابیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی فراگیر است و بازتابی جهانی داشته است گفت: انقلاب اسلامی دنیا را به لرزه درآورد و مایه وحشت غربی‌ها و آمریکایی‌ها شد و این انقلاب امروز در شرق و غرب عالم طرفدار پیداکرده است.
وی ادامه داد: جنس این انقلاب از جنس انقلاب انبیاء و نهضت امام حسین (ع) است و قطعاً از بین رفتنی نیست بوی انقلاب اسلامی امروز در کل دنیا پیچیده است و تا مرزهای مدیترانه پیش رفته است.
حجت‌الاسلام معبودی در ادامه به شباهت‌های انقلاب اسلامی با انقلاب‌های توحیدی انبیاء پرداخت و افزود: مبارزه با طاغوت اولین شباهت انقلاب اسلامی با انقلاب‌های توحیدی بوده است، امام راحل ما از زمانی که قیام خود را شروع کرد همانند پیامبران مبارزه با طاغوت را سرلوحه کار خود قرارداد.
وی شباهت دیگر انقلاب اسلامی و انقلاب‌های توحیدی را مقابله با اشرافی گری و فساد برشمرد و ابراز داشت: متأسفانه امروز برخی مسئولین ما به سمت اشرافی گری رفته‌اند، مسئولی که دنبال اشرافی گری و غرق در ثروت است قطعاً نمی‌تواند در برابر فساد بایستد،
حقوق‌های نجومی نتیجه همین روحیه اشرافی گری است این‌ها ذخیره نظام نیستند بلکه مایه ننگ نظام‌اند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین امدادهای غیبی را از دیگر شباهت‌های انقلاب اسلامی با انقلاب‌های توحیدی برشمرد و خاطرنشان کرد: ما در انقلاب اسلامی به‌کرات امدادهای غیبی را مشاهده کردیم کودتای نوژه یک نمونه از این‌ها بود، نمونه دیگر از این امدادهای غیبی قضیه صحرای طبس بود که شن‌های بیابان آمریکایی‌ها را به آتش کشیدند.
حجت‌الاسلام معبودی در پایان تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بر اساس دین، رهبری و مردم شکل‌گرفته است که هر سه مکمل یکدیگرند و اگر یکی از این سه نباشد نمی‌توان کاری از پیش برد.
2002/پ30/ب



ارسال نظرات
پر بیننده ها