به مناسبت دهه مبارک فجر، جمعی از مسئولان و بسیجیان بخش زاغه با حضور بر سر مزار شهدای گلگون کفن انقلاب و دفاع مقدس زاغه با آرمان‌های والای انقلاب تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۳۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

" مراد خورشیدوند " فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان در گفتگو با خبرنگار بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم غبار روبی گلزار شهدای بخش زاغه با حضور بخشدار، امام جمعه، فرمانده حوزه بسیج شهدای زاغه، مسئولان ادارات و نهادها و جمع کثیری از بسیجیان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، حاضرین با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند و با نثار گل از مقام شامخ شهیدان تجلیل و یاد و نام آنها را گرامی داشتند.

خورشیدوند خاطر نشان کرد: زیارت قبور مطهر شهدا نماد حفظ و احترام به ارزش های انقلاب و اسلام است و حضور مردم نشان می دهد که ما همچنان بر عقاید خود مانده ایم و پاسدار خون شهدا و ادامه دهنده راه آنها هستیم.

فرمانده ناحیه بسیج عشایری لرستان ادامه داد: خون شهداست که این انقلاب را زنده نگه داشته است. مطمئنا توقعی که شهدا از ما دارند سیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات