دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خبرداد:
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 70 نقطه استان خبر داد و گفت: امسال همگام با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان یزد از ساعت 9 صبح با حضور آحاد مردم همیشه در صحنه در میدان آزادی (باغ ملی) شروع می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۱۰۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 70 نقطه استان خبر داد و گفت: امسال همگام با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان یزد از ساعت 9 صبح با حضور آحاد مردم همیشه در صحنه در میدان آزادی (باغ ملی) شروع می‌شود.

سعید زارع در خصوص مسیرهای اصلی و فرعی این راهپیمایی اظهار کرد: مسیر اصلی راهپیمایی، از میدان آزادی به سمت خیابان فرخی و میدان شهید بهشتی و سپس چهارراه شهدا بوده که در نهایت تجمع در تکیه امیرچخماق صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: چهارراه بعثت به سمت خیابان قیام و چهارراه شهدا، به عنوان مسیر دوم راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: همچنین از ساعت 7:30 الی 9 صبح یوم الله 22 بهمن در میدان آزادی (باغ ملی) جشن انقلاب از سوی کمیته فضاسازی و خدمات شهری با حضور هنرمندان یزدی برگزار می‌شود.

زارع با اشاره به برنامه های روز 22 بهمن اعلام کرد: اجرای سرود همسرایان فجر با حضور 1357 دانش آموز و ایراد سخنرانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر «عبدالله حاجی صادقی» معاون نماینده ولی فقیه در سپاه به همراه قرائت قطعنامه از برنامه‌های درنظر گرفته شده برای مراسم 22 بهمن خواهد بود. وی می‌افزاید: به یمن این روز‌ تعدادی کبوتر در میدان آزادی رها می‌شود که بر هرچه باشکوه تر شدن مراسم می افزاید.

این مسئول همچنین با اشاره به برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و صلواتی در 22 بهمن امسال اظهار کرد: با همکاری صدا و سیمای مرکز یزد نیز رادیو انقلاب با استقرار در محل تجمع، به اجرای برنامه می‌پردازد.

وی همچین به رایگان بودن حمل و نقل عمومی از‌سوی سازمان اتوبوسرانی در این روز اشاره کرده و ادامه داد: برای تسهیل در امور حمل و نقل و راحتی عموم مردم، تمهیدات لازم برای ایاب و ذهاب مردم در نظر گرفته شده است.

زارع افزود: مباحث امنیتی و دیگر طرح های مربوطه از سوی کمیته امنیتی نیز مدنظر قرار گرفته است.وی ادامه می دهد: همچنین طرح های ترافیکی در طول مسیر و معابر مربوطه اعمال خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی یزد، گلباران مسیر راهپیمایی از طریق بالگرد را از دیگر برنامه‌های یوم الله 22 بهمن می خواند.

وی تاکید کرد: تمام تلاش‌ها بر این است تا امسال نیز همچون سال‌های گذشته، راهپیمایی تاریخی ترین روز ایران، با شکوه هر چه تمام تر برگزار شود.

زارع در ادامه گفت: امسال در سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی و در طلیعه 40 سالگی انقلاب که خود نمادی از استحکام و بلوغ انقلاب به شمار می‌رود، بار دیگر شاهد آن خواهیم بود که مردم ایران زمین، با نشاط و روحیه عزتمندی در آوردگاه 22 بهمن حضور پیدا خواهند کرد و با این حضور علی‌رغم همه مشکلات و کاستی‌ها بار دیگر پیام انقلاب را به جهانیان عرضه می‌دارند.

ارسال نظرات