فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان میبد گفت: متاسفانه برخی در کشور خدایشان را آمریکا قرار داده و آمریکا را حلال مشکلات می دانند اینها بدانند که راه به جایی نمی برند.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۹۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از میبدخبر، سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان میبد ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب ما اگر پیروز نمی‌شد دیگر اثری از اسلام ناب باقی نمی ماند نبود. انقلاب ما برای اسلام و احیای ارزش‌های اسلام که با فرمول عزت همراه بود.

وی افزود: امام خمینی (ره) پیامش و حرکتش برای خدا بود و خدا نیز او را یاری نمود. متأسفانه برخی افراد در کشور فرمول ذلت را سرلوحه کار خودشان قرار داده و حلال مشکلات را آمریکا می‌دانند، این‌ها بدانند که به‌جای نمی‌رسند.

سردار فتوحی در بخش دیگری از سخنان خود به یاوه‌گویی‌های ترامپ اشاره داشت و عنوان کرد: ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا سرافکندگی و تحقیر کشورش را در ماجرای تسخیر لانه جاسوسی و تفنگداران دریایی به یاد آورد و بجای این یاوه‌گویی‌ها خودش را برای تحقیر و شکست‌های بعدی آماده کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اعتراف نتانیاهو گفت: امروز در جهان قدرتی برخلاف ابرقدرت‌ها در حال شکل‌گیری است که در رأس آن قدرت امام خامنه‌ای (مدظله) قرارگرفته است.

وی ادامه داد: به گفته کارشناسان نظامی دنیا سامانه پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا در خلیج‌فارس از حالت دفاعی به حالت تهاجم رسیده و آمریکا اگر بخواهد نگاه چپی به ایران بکند نتیجه کارش بجایی خواهد رسید که نه نامی از او و نه چیزی از قدرتش باقی می‌ماند.

سردار فتوحی اظهار داشت عربستان بداند ایران دشمن او نیست بلکه این آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند که نقشه نابودی عربستان را کشیده‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح تحت امر فرمانده کل قوا بااقتدار، هوشیاری، برنامه‌ریزی و سامانه‌های هوشمند حافظ ایران و حامی مظلومان جهان هستند.

ارسال نظرات