سيد محمدرضا هاشمي درباره تلاش هاي صورت گرفته در حوزه اشتغال شهرستان، گفت: از ۲۶۵طرح صندوق اشتغال آفريني استان سمنان، ۱۱۹طرح به ارزش شش ميليارد و ۳۳ميليون تومان متعلق به شاهرود است.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سيد محمدرضا هاشمي در مراسم افتتاح متمركز ۱۱۰پروژه عمراني و اقتصادي شاهرود با حضور استاندار سمنان، ضمن بيان اينكه در حوزه اشتغال سرمايه‌گذاري ويژه‌اي در اين شهرستان شده است، اظهار کرد: بيش از ۳۵درصد طرح هاي صندوق كارآفريني استان متعلق به شاهرود است.

وي افزود: از سوي ديگر در سال‌جاري تنها شش هزار تن انگور شاهرود به خارج از كشور صادر شد كه اين نشان از عزم ويژه براي ايجاد پايانه‌هاي صادراتي به خصوص در حوزه كشاورزي و همچنين ايجاد اشتغال پايدار در حوزه كشاورزي كه شاهرود قطب اين حوزه در استان نيز محسوب مي شود، است.

فرماندار شاهرود درباره پروژه هاي اين شهرستان در دهه فجر، توضيح داد: از بين ۱۱۰پروژه عمراني افتتاح شده در دهه فجر شهرستان، ۲۶پروژه با اعتبار هشت ميليارد و ۲۵۵ميليون و ۴۰۰هزار تومان متعلق به بخش مركزي، ۲۸پروژه با اعتبار ۱۳ميليارد و ۲۵۶ميليون و ۹۰۰هزار تومان متعلق به بخش بسطام، دو پروژه با اعتبار ۴۰۲ميليون تومان متعلق به بخش بيارجمند، ۴۰پروژه با اعتبار ۱۰۲ميليون و ۹۰۷هزار تومان متعلق به مركز شهرستان و يك پروژه با اعتبار ۷۰۸ميليون تومان ويژه سطح شهر شاهرود به بهره برداري رسيد.

هاشمي بيان کرد: در بين دستگاه هاي اجرايي اداره راه و ترابري با هشت پروژه و ۷۲ميليارد تومان بيشتري حجم ريالي پروژه و توزيع برق با ۲۹پروژه و اعتبار يك ميليارد و ۸۰۰ميليون تومان از لحاظ تعداد بيشترين پروژه‌ها را داشتند.

وي افزود: جهاد كشاورزي نيز با ۱۶طرح و اعتبار ۱۱ميليارد تومان سهم خوبي از پروژه هاي دهه فجر را دارد كه اين نشان از بافت كشاورزي و ظرفيت هاي خوب شاهرود در اين حوزه دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها