خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گفت: دشمن با روحیه انقلابی‌گری سازگاری ندارد و حرکت دشمن در فضای مجازی با حضور جوانان مؤمن خنثی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۹۱
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه محمد امامی شب گذشته در نشست هیأت منتظران موعود سرخه ضمن تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: حفظ خط انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست و باید ادامه‌دهنده راه انقلاب باشیم.

وی تصریح کرد: انقلابی‌گری یکی از دغدغه‌های امام خامنه‌ای است؛ چراکه دشمن با انقلابی‌گری و انقلابی بودن مبارزه می‌کند و می‌گوید انقلابی‌گری مربوط به سال 1357 بوده و دیگر به درد این دوره و زمانه نمی‌خورد و حالا شما دارای انقلاب اسلامی هستید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اظهار داشت: هر جا که انقلابی عمل کردیم، توانستیم دشمن را از پای درآوریم؛ همانند بحث هسته‌ای، هشت سال دفاع مقدس و ... هر جا که انقلابی فکر و عمل کردیم، مقاوم ماندیم و دشمن با این کار ما سازگاری ندارد و می‌خواهد ما را از این راه خارج کند.

امامی تأکید کرد: اگر بخواهیم انقلابی بمانیم، باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به حرکت دشمن در فضای مجازی که ظاهر ما را انقلابی کند و باطنمان را از انقلاب و انقلابی‌گری تهی سازد، بیان داشت: برای مبارزه با دشمنان باید به چند مورد توجه داشت؛ پایبندی به مبانی انقلاب از مهم‌ترین این امور است، یعنی تغییرپذیر نباشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه اظهار داشت: هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و داشتن امید نکته مهم دیگر است؛ دشمن توانسته ناامیدی را در دل جوانان ما به وجود آورد.

امامی اضافه کرد: باید به استقلال کشور پایبند باشیم و اگر کشور ما وابسته باشد، راه به جایی نمی‌بریم. کشورهای پیشرفته دنیا با بهره‌گیری از اقتصاد داخلی‌شان توانسته‌اند به پیشرفت برسند.

وی افزود: در این راه باید نسبت به نقشه‌های دشمن حساس باشیم و داشتن بصیرت، فکر و ایده راهی برای نقش بر آب کردن نقشه‌های دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه افزود: راه دیگر، داشتن تقوای الهی، دینی و سیاسی است؛ هر چه در این راه قوی‌تر باشیم، ضربه مهلک‌تری به دشمن وارد خواهیم آورد.

امامی گفت: دشمن در مواردی که ما غافل بودیم در جنگ نرم موفق بوده است؛ دشمن وحدت سیاسی، اجتماعی و دینی ما را هدف گرفته و مهم‌ترین راه مبارزه با او داشتن ایمان قوی، حفظ وحدت و مهم‌تر از همه پیروی از ولایت‌فقیه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها