خبرهای داغ:
فرمانده بسیج کربلای شهرستان مهدی‌شهر گفت: بیین سیره شهدا، تقویت حس وطن‌دوستی و مقاومت برابر دشمنان اسلام و میهن اسلامی از اهداف اردوهای راهیان نور است.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۸۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
ابراهیم ذاکری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر اظهار داشت: 46 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه دوم متوسطه دوم شهرستان مهدی‌شهر از مناطق جنوب کشور بازدید کردند.

وی گفت: هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر و گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 46 نفر از دانش‌آموزان دختر پایه دوم مقطع متوسطه دوم شهرستان مهدی‌شهر در قالب یک دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب دیدن کردند.

فرمانده بسیج کربلای شهرستان مهدی‌شهر بیان کرد: در حین سفر کاروان راهیان نور، راوی به بیان خاطراتی از شهدا و رزمندگان پرداخت و دانش‌آموزان را به الگوگیری از این پرستوهای مهاجر و دل‌باخته دعوت کرد.

وی همچنین گفت: اردوهای راهیان نور بهترین راهی است که ایثار و فداکاری‌های رزمندگان و ایثارگران ما در هشت سال دفاع مقدس به دانش‌آموزان ما انتقال داده می‌شود و فرهنگ شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان را به نسل‌های آینده انتقال خواهد داد.

فرمانده بسیج کربلای شهرستان مهدی‌شهر گفت: بهترین راه این است که جوانان و نوجوانان ما با حضور در کاروان راهیان نور و دیدن از مناطق جنوب از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان آشنا شوند.

ذاکری خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور ما مدیون خون پاک هزاران شهیدی است که با نثار جان خود امنیت و استقلال کشورمان را به دست آوردند.

وی افزود: این دانش‌آموزان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، شوش، هویزه، مسجد جامع خرمشهر، موزه خرمشهر، شلمچه، اروندکنار و معراج‌الشهدا دیدن کردند.

فرمانده بسیج کربلای شهرستان مهدی‌شهر افزود: همچنین حضور راوی و روایت‌گری، انتشار نشریه فرهنگی و کلیپ‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های فرهنگی در حین برگزاری این سفر معنوی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها