همزمان با نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، کاروان دولت تدبیر و امید استان البرز، 8 پروژه عمرانی ، ورزشی و صنعتی را در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح کرد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۷۹
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همزمان با نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، کاروان دولت تدبیر و امید استان البرز، 8 پروژه عمرانی ، ورزشی و صنعتی را در شهرستان ساوجبلاغ افتتاح کرد.

8 پروژه عمرانی و ورزشی در ساوجبلاغ گشایش یافت

درآیین گشایش این پروژه ها که سید حمید طهایی استاندارالبرزو تعدادی مدیران استانی حضور داشتند، سالن ورزشی، بلوار شهدای ارتش و مدرسه شهید رجایی در مجموعه مسکن مهر شهر جدید هشتگرد و دیگر پروژه های عمرانی شامل رمپ ورودی و خروجی اتوبان ،جاده سلامت ،زمین بازی چند منظوره و مخزن ذخیره آب برای فضای سبز در شهر هشتگرد به بهره برداری رسید.

استاندار البرز به همراه معاونان و تعدادی از مدیران کل در بدو ورود به مزار شهدای ینگی امام ساوجبلاغ رفت و به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

طهایی در ادامه این سفر یک روزه با حضور در یک شرکت صنعتی، سه محصول جدید را که توسط متخصصان ایرانی ساخته و بومی سازی شده رونمایی کرد.

وی همچنین یک کارخانه تولیدی را در شهر صنعتی هشتگرد افتتاح و کلنگ آغاز یک واحد تولیدی دیگر را به زمین زد.

استاندار البرز در ادامه سفر خود به ساوجبلاغ با خانواده های شهیدان علی اصغر سامانی پور، نبی اله معدنی پور، رضا سلیمیان ، غیب اله عزت ور، محسن قدردان ، داود اکبری ، علی حسین نظری و آزاده جانباز دانش رستم نژاد دیدار و گفتگو خواهد کرد.

ارسال نظرات