خبرهای داغ:
سردار سپهر:

زنان می توانند مایه اقتدار جامعه باشند

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زنان همواره بزرگترین پشتوانه مالی، عاطفی و روحی همسرانشان بوده‌اند و تحلیل‌گران همواره به عنوان یک منبع اقتدار به زنان می‌نگرند.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۷۳
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰

سردار محمدحسین سپهر، معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درگردهمایی هادیان سیاسی و بسیجیان قزوین در حسینیه شهید مطهری قزوین به مناسبت دهه فجر داشت اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز مطرح نموده اند همه باید برای برافراشته نگاه داشتن پرچم این نظام قیام می‌کنند و مردن در این راه شهادت است.

وی مطرح کرد: سه اصل وجود امام و رهبری در جامعه، وجود شریعت و هم‌چنین وجود مردم معتقد و با شور و شعور در صحنه از عوامل اصلی پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی است.

این مسئول نقش زنان را در تعالی انقلاب، اسلام و تاریخ بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: زنان مسلمان همچون حضرت خدیجه(س) از صدر اسلام تا کنون همواره بزرگترین پشتوانه مالی، عاطفی و روحی همسرانشان بوده‌اند و تحلیل‌گران همواره به عنوان یک منبع اقتدار به زنان می‌نگرند.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) تبیین کرد: گفتمان و رهنمودهای این بزرگواران خط مشی ما را در زندگی و دوران دفاع مقدس تعیین نمود و ولایت مداری و پالایش فرهنگ را به همگان آموخت.

سردار سپهر با اشاره به نقش بی‌بدیل مادران، خواهران، همسران و فرزندان شهیدان تصریح کرد: حضور این بزرگواران از پشتوانه های انقلاب و از منابع قدرت ما در مقابل دشمنان است که برای دفاع از آرمان های انقلاب از هزاران موشک و بمباران نیز موثرتر می‌باشد.

وی بیان کرد: بزرگترین هدف دشمن در تهاجم فرهنگی اثرگذاری روی الگوهای رفتاری افراد و به‌ویژه بانوان است.

این مسئول توضیح داد: دشمن می‌خواهد با رواج بی‌حجابی، بی‌عفتی، استفاده از مواد مخدر و مشروب‌خواری به جامعه اسلامی ضربه بزند و زنان را از وظایف همسری و مادری خود دور کنند، مردان به پشتوانه زنان فرهیخته و معتقد به نظام در صحنه ها حضور دارند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل  نقش ایفا می کنند

سپهر با اشاره به اقدامات طاغوتی رضاخان در آن دوره زمانی اذعان کرد: رضاخان برای عمل کردن به خواسته آمریکایی ها دست به کشف حجاب زد و بیشتر اقدامات وی را می توان در جهت رسیدن استعمار به اهداف خود خصوصا در جهت عمل به اهداف آمریکا در جهت شکل دادن به دولت صهیونیست بررسی کرد که با انقلاب اسلامی این اهداف نتوانست به بار بنشیند.

وی افزود: انگلیسی ها می خواستند که در جامعه ما به بهائیت به عنوان یک مذهب جدید پر و بال بخشند که خوشبختانه این مورد هم با طلوع فجر انقلاب به گل نشست.

این مسئول با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان ابراز کرد: از مهمترین بخش هایی که دشمن در تهاجم فرهنگی آن را نشانه رفته است تغییر فرهنگ زنان جامعه است، لذا لازم است که بانوان دقت بیشتری داشته باشند، بدیهی است که فرزندان و نسل های بعد در دامان بانوان رشد می کنند، به همین دلیل هم باید مراقب فرزندان خود خصوصا در فضاهای مجازی باشند.

سپهر متذکر شد: مدیریت مصرف کالا در خانواده ها به عهده زنان است لذا آنان باید در همین مجرا بتوانند ورود کالاهای خارجی را کنترل کنند تا در اقتصاد مقاومتی نیز به خوبی نقش ایفا نمایند.

وی اضافه کرد: علت ترس دشمنان از ایران نه موشک های ما که اعتقادات راسخ ما است، گستراندن دین وتحقق وعده الهی به دست مسلمانا صورت می گیرد، از همین رو دشمنان از برپایی اسلام ناب می ترسند و با استفاده از تحریم و تهدید می خواهند که جلوی ما را صد کنند.

سردار سپهر خاطر نشان کرد: آمریکایی ها امروز خود را در محاصره مسلمانان می بینند، آنان می دانند که اگر به واقع تفکری بتوند آنان را از میدان به در کند آن تفکر اسلامی است! امروز تفکر شیعی در سوریه پیروز شده است و دشمنان از قدرت شیعه در هراس هستند، قدرت شیعه نه تنها داعش که اسرائیل را تهدیدمی کند.

معاون همانگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنان خود عنوان کرد: باید آمادگی خود را به واسطه عمل مجاهدانه، وحدت، حرکتدر مسیر رهبری، انس با حجاب، حضور در مساجد و رعایت تقوا و شریعت، توجه به آرمانهای شهدا و امام و داشتن بصیرت و دشمن شناسی و نیز تدین واعی بالا ببریم تابتوانیم در رکاب امام رزمان قرار بگیریم.

عمل نکرن به اینها و یاری نکردن رهبر مجازات دارد، و آن مسلط شدن دشمن بر ما است حال آنکه با عمل به وظیفه از یاری خداوند نیز بهره مند خواهیم بود.

1005/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها