خبرهای داغ:
کلاس آموزش همگانی توسط رئیس پلیس راهور راهنمایی و رانندگی در شبستان حضرت قمربنی هاشم (ع) بافران برگزار شد
کد خبر: ۸۸۲۲۰۶۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱


به گزارش خبرنگار بسیج از نایین ، کلاس آموزش همگانی پلیس راهور راهنمایی و رانندگی در شبستان حضرت قمربنی هاشم (ع) بافران پیرامون مسائل ترافیکی ، رعایت قوانین رانندگی ، راکبان موتور سوار ،استفاده از کلاه ایمنی و کمربند ایمنی در رانندگی برگزار شد.

در این مراسم رئیس پلیس راهور راهنمایی و رانندگی نایین ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت : بیایید امانت دار خوبی برای خون شهیدان و یقینا با حضور گسترده خود و دشمن شکن در روز 22 بهمن ، آن وحدت ، یکپارچگی و همدلی خودمان را به همه دنیا نشان خواهیم داد.

وی افزود : مطابق حضور گسترده مردم در شهر های مختلف کشور ، در روز 22 بهمن رمز پیروزی ملت ایران که مقام معظم رهبری فرمودند وحدت و یکپارچگی و یک دلی بود که در زیر لقا و پرچم به رهبری امام امت اسلام بود .

سرگرد سلیمانی از معظلاتی که جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه است را تصادفات رانندگی دانست و اضافه کرد : وی بخاطر این معظل در حال حاضر ما نزدیک سالانه ،17 هزار نفر در تصادفات جان خودشان را ازدست می دهند.

وی با گلایه مندی در بحث استفاده کمتر شهروندان از کمربندی ایمنی در شهرستان نایین بیان کرد : با توجه به شاه راه بودن شهرستان نایین و قرار گرفتن شهر بافران در مسیر ترانزیتی همچنین استفاده اکثریت از این مسیر به بستن کمربند ایمنی توصیه می کنیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نایین اضافه کرد : در جامعه ما متولیان کاهش تصادفات را تنها پلیس راهنمایی و رانندگی می دانند درزمانی می توانیم به ترافیک آرمانی و ایده آل خودمان دست پیدا کنیم که همه سازمان ها ، نهاد ها ، مردم و افرادی که در ترافیک نقش دارند بیایند و وظیفه خودشان را به نحو احسنت انجام بدهند.

وی از دیگر معظلاتی را راکبان موتور عنوان کرد و تصریح نمود : یکی از دغدغه های پلیس در امر حساسیت و ایجاد امنیت و ایمنی بحث موتور سیکلت سواران است که این مهم ،هم دغدغه مسئولین ، خانواده ها ، پلیس و واقعا در حمل انجام شده قرار گرفتیم.

سرگرد سلیمانی صدمات سر و گردن عامل عمده فوت و صدمات شدید و ناتوانی موتورسواران بیان کرد.

وی اضافه کرد :در زمانی که موتورسوار دچار سانحه می شود در صورتی که سر راننده حتی به شی ناچیزی مثل سکه برخورد کند خسارات جانی جبران ناپذیری را به بار می آورد.

رئیس پلیس راهور نایین استفاده کلاه ایمنی توسط موتورسواران روش خیلی موثر در کاهش صدمات سر و مرگ و میر در سوانح دانست تاکید کرد : موتورسوارانی که از کلاه ایمنی استفاده نمی کنند دارای خطر بالایی از این صدمات سر و مرگ ناشی از آن هستند.

گفتنی است در این مراسم به صورت پرسش و پاسخ شفاهی از سوی رئیس پلیس راهور ، راهنمایی و رانندگی نایین سوال پرسید شد که به سه نفر هدایای از سوی راهنمایی و رانندگی شهرستان نایین اهدا شد.


ارسال نظرات