نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فریاد خروشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکمی به همه مستکبران چه رئیس جمهور آمریکا و چه کسانی که در پشت صحنه سیاسی آمریکا هستند، خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۵۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری با اشاره به تهدیدات و اظهارات ترامپ رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: این اظهارات و تهدیدات نشان از یک عبارت پردازی و لفاظی است که با ادبیات متفاوت از روسای جمهور قبلی آمریکا مطرح می شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روسای جمهور قبلی آمریکا نیز با ادبیات دیگری این اظهارات را بیان می کردند، افزود: مردم ما در نزدیک به 40 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، گوششان از این تهدیدات آمریکا پر شده و به این لفاظی ها عادت کرده اند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند، مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن و با طنین انداز کردن فریادهای "مرگ بر آمریکا" پاسخ محکمی به تهدیدات نشان می دهند.

مجتهد شبستری تصریح کرد: این تهدیدات و لفاظی ها سبب می شود تا مردم ما با شور و نشاط بیشتری در راهپیمایی شرکت کرده و تجدید عهد و پیمانی دوباره با آرمان های انقلاب که استقلال و آزادی از جمله هدف و آرمان های انقلاب بوده اند، داشته باشند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فریاد خروشان مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال پاسخ محکمی به همه مستکبران چه رئیس جمهور آمریکا و چه کسانی که در پشت صحنه سیاسی آمریکا هستند و این سخنان را به آقای تازه کار و تاجری که وارد سیاست شده اند، دیکته می کنند، خواهد بود.

ارسال نظرات