خبرهای داغ:
تیم سردار بوکان در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در تهران و در مقابل میزبان خود نیروی زمینی به تساوی یک بر یک رسید تا پنجمین تساوی پی در پی این تیم در لیگ رقم بخورد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۳۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در هفته بیستم رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های سردار بوکان و نیروی زمینی در ورزشگاه نزاجای تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم نیروی زمینی در اواسط نیمه دوم موفق شد با یک گل از مهمان خود جلو بیفتد اما حبیب افرا در دقیقه 73دروازه میزبان خود را گشود تا رکورد شکست ناپذیری سردار 11 بازی برسد.

شاگردان قربانی که در چهار بازی گذشته خود به تساوی تن داده بودند با این تساوی به پنجمین تساوی پی در پی دست پیدا کردند.

هم اکنون در جدول این رقابت ها شهرداری همدان با 39 امتیاز و شهرداری تبریز با کسب 33 امتیاز به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار دارند و تیم سردار بوکان با کسب 30 امتیاز و به علت گل زده کمتر نسبت به شهرداری بوشهر با یک پله سقوط نسبت به چند هفته گذشته در جایگاه چهارم جدول ایستاد تا خطر عدم صعود به مرحله دوم رقابت ها را به خوبی احساس کند.

سردار در گروه سوم این بازیها با تیمهای آلومینیوم هرمزگان، پاس همدان، کارا شیراز، شاهین شهرداری بوشهر، نیرو زمینی تهران، کاسپین قزوین، شاهین توسعه کیش، شهرداری تبریز، هف سمنان، شاهین ماهشهر و شهرداری همدان هم گروه است.

ارسال نظرات