خبرهای داغ:
به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه همایش انقلاب و استکبار ستیزی به مناسبت دهه مبارک فجر در کانون جوانان بسیج ارومیه با حضور500 نفر ازبسیجیان برادر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۲۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین رضایی مسئول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به جریانات انقلاب گفت: قرار بود دو اتفاق در کشور اتفاق بیافتد حمله ای از طبس با عنوان آزاد سازی گروگان هایشان از لانه جاسوسی می خواستند تمام نقاط حساس ایران را بمباران بکنند هم چنین کودتای پایگاه نوژه همدان با هم فاش شدند یکی از تحرکات دشمن در خصوص تخریب نظام در ارتباط با نوژه همدان بود که فاش شده و دستگیر شدند اگر یکی از این دو به پیروزی می رسید ایران اسلامی نابود می شد.

وی افزود: کسانیکه بر سخن خود ماندند و گفتند پرودگار ما خداست و سخاوت کردند اینان پیروزند خدا فرموده است هر که در مسیر ما حرکت کند پیروز می شود خدا می فرماید نه آمریکا! ولی اکنون دست از خدا و توسل به امام زمان برداشته اند و به بیگانه متوسل می شوند بعضی ها فکرشان در پی دشمن می باشد.

مسئول امور روحانیون سپاه پاسداران خاطر نشان شد: بنا بود ناوچه مقام معظم رهبری را در زمان جنگ به عنوان رییس جمهور که در حال بازرسی از مناطق دریایی بودند را تحویل صدام دهند که به فضل و کرم خدا همه نقشه ها نقش بر آب شد یا می توان اشاره به توطئه های دیگری نیز کرد که برعلیه ایران اسلامی انجام دادند تا ملت و حکومت را بر زمین برزنند که موفق نشده اند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اظهار داشت: نام ایران ماندگار شده ایران به عنوان پرچمدار عزت و سرافرازی و سربلندی کشور ها اسمش برده می شود چون اماممان را تنها نگذاشتیم در کربلا امام را تنها گذاشتند ما نائب عام امام زمان را که 15سال خارج از کشور بودند برای استقبالش میلیون ها آدم قیامت برپا کردیم و تنهایش نگذاشتیم ولی باید مواظب باشیم دشمن نفوذ نکند و قدرت و غرور مارا زیر سوال نبرند اگر من و شما به موقع عمل کنیم اسلام به مسلخ نخواهد رفت اگر ما به موقع عمل کنیم نه تنها آمریکا هیچ دشمن دیگری هیچ غلطی نمیتواند بکند پس پشت سر رهبرمان حرکت می کنیم به وظایفمان در دینداری و خفاظت از نظام انجام می دهیم چرا که اگر این سه باشد پیروزی ما قطعی است و دشمن به فضل خدا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال نظرات