به مناسبت ایام مبارک فجر حوزه مقاومت بسیج خواهران ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، ویژه برنامه ای را با حضور معلمان و دانش آموزان دبیرستانی اجرا نمود.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۲۱
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم حجت الاسلام علی مسلم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تکاب گفت: برای شناخت انقلاب اسلامی و برکات و خدماتی که انقلاب برای مردم ایران و دنیا آورده است باید بعد و قبل انقلاب را باهم مقایسه کرده تا به نتیجه انقلاب اسلامی آگاه بشویم.

مسلم در جمع دانش آموزان دختر افزود: در انقلاب اسلامی زنان و دختران انقلابی نقش بسزائی را در کنار مردان ایفاء کردند که نمونه آن مرحومه خانم دباغ بود که با چشیدن شکنجه های زیادی مثل سمیه صدر اسلام شکنجه ها را در راه اسلام و امام تحمل کردو حقانیت راه خود را اثبات نمود.

وی در ادامه به بعضی از مسئولیت های خانم دباغ اشاره کرد و گفت : مرحومه دباغ ، شیرزنی انقلابی بود که خط مشی خود را از مکتب حضرت زهراء(س) و حضرت زینب کبری(س) گرفته بود.

حجت الاسلام مسلم در آخر خطاب به دانش آموزان دختر بیان کرد: الان کشور ما به زنان و دختران مومن تحصیل کرده و انقلابی نیاز دارد که فرزندان انفلابی تربیت کرده تا اسلام و انقلاب را به همه دنیا صادر بکنیم.

ارسال نظرات