خبرهای داغ:

یادواره شهدای حوزه دریاس سپاه مهاباد

یادواره شهدای حوزه دریاس سپاه مهاباد به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع روستای دریاس با حضور بسیجیان و عاشقان به امام خمینی (ره) وشهداء انقلاب اسلامی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۱۸
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم معنوی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد بیان داشت انقلاب اسلامی ایران سه رکن اساسی دارد که اسلام اولین رکن آن است و دین اسلام دینی است کامل که اگر به درستی به آن عمل شود همگان را به صراط مستقیم الهی هدایت خواهد کرد و دنیا را به سمت حکومت جهانی اسلام که همه ادیان مژده آنرا داده اند حرکت خواهد داد.

طیب نژاد درادامه به امامت و ولایت به عنوان رکن دوم انقلاب اشاره کرد وافزود امام خمینی (ره) ادامه دهنده راه پیغمبر(ص) بود از دوران طلبگی نماز شب ایشان ترک نشد در مقابل پروردگاز ذلیلانه برخاک افتاد اما در برابر قدرتهای استکباری حامی شاه ایستادگی کرد هیچ ترسی از آنها به دل راه نداد ودر این راه فرزند خود را تقدیم کرد.

وی در پایان صحبت خود به نوجوانان حاضر درجلسه اشاره کرد و گفت رکن سوم انقلاب ملت است که با پیروی از احکام اسلام و تبعیت از ولایت فقیه ، جان خود را در راه اعتلای اسلام فدا کردندوامروز این وظیفه است برهمگان که یاد وخاطره شهدا را گرامی بداریم و باافتخار وصیت نامه شهدا را خوانده ودر زندگی مان به آن عمل نماییم.

لازم به ذکر است که اجرای گروه سرود در وصف شهید و دلنوشته یکی از فرزندان شهدا از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

ارسال نظرات