خبرهای داغ:
همزمان با دهه مبارک فجر یاد و خاطره 124 شهید دوران دفاع مقدس شهرستان چالدران و شهدای مدافع حرم با برگزاری یادواره شهداءدر این شهرستان گرامی داشته شد .
کد خبر: ۸۸۲۲۰۱۷
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم که به همت حوزه مقاومت شهید موسوی سپاه چالدران با شرکت خانواده های معظم شهدا ، ایثار گران ، جانبازان ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم درمسجد حضرت صاحب الزمان (عج) این شهرستان بر گزار شد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران به جایگاه والای شهدا اشاره کرد و گفت: شهدا برای ملت ایران اسلامی ایثار ، شجاعت ، و مردانگی را به یاد گار گذاشته اند و امروزه وظیفه ما این است که از این ارزشها با حضور در صحنه ها محافظت نماییم.

حجت الاسلام اسلام حلمی بر ترویج ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود :امروزه دشمنان اسلام می خواهند با ترویج فرهنگ مبتذل غرب ایمان و تقوی را در بین جوانان از بین ببرند و آنان را به ورطه هلاکت بکشانند که با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توان در مقابل این توطئه ها ایستادگی نمود.

امام جمعه موقت شهرستان چالدران نیز در این مراسم اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران را در سایه خون شهدا دانست و گفت: افتخارات امروز ایران اسلامی ناشی از رشادتها و دلاورمردی های شهدا و رزمندگان 8سال دفاع مقدس می باشد پس جهت پاسداشت این سربلندی بزرگ بر تمامی ملت ایران اسلامی واجب است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

حجت الاسلام ابراهیمی از خانواده های معظم شهدا به عنوان اسوه های صبر و استقامت یاد کرد و افزود :اینان با تقدیم عضوی از اعضای خانواده خود در جهت دفاع از ارزش های والای اسلام نقش بسیار مهمی را در جهت سربلندی و اقتدار نظام از خود بر جای گذاشتند.

ارسال نظرات