خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج مهندسین سپاه خوی:

همگام با کشاورزی گامی برای اقدام و عمل است

با هدف ارائه مشاوره به روستائیان در زمینههای یاغداری، زراعت،دامداری طرح همگام با کشاورزی به همت بسیج مهندسین شهرستان خوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۰۰۰
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان خوی در حاشیه اجرای این طرح هدف ازتشکیل سازمان بسیج مهندسان کشاورزی منابع طبیعی راتلاش برای رسیدن به خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی، بهبودکیفیت تولیدات، توانمندسازی کشاورزان و باغداران و کاهش فاصله کشاورزان برترونمونه باکشاورزان وزارعان عادی اعلام کرد.

سروان پاسدار حسین اسماعیلو فلسفه وجودی طرح همگام با کشاورز را بالابردن بهره وری تولید با استفاده از آموزشهای بهروز و تجربیات کشاورزان درشرایط اقتصادی حاکم خواندو به اهمیت توجه آن همچون دوران دفاع مقدس درمقابله با دشمنان تاکیدکرد.

وی تصریح کرد: رسیدن به خودکفایی درتولیدمحصولات کشاورزی، تحقق اهداف طرح اقتصادمقاومتی و تامین امنیت غذایی را ازاهداف مهم جهاد کشاورزی عنوان کردکه در کناربسیج برای دستیابی به این اهداف مهم و استراتژیک تلاش خواهدکرد.

لازم به ذکر است طرح ملی همگام با کشاورز بسیج مهندسین سپاه خوی شامل 35شبکه در سطح شهرستان است که در 70روستا در حال برگزار ی است.

ارسال نظرات